beantwoord

Mijn Telfort ID voor Mobiel

• 15 januari 2020
  • 57 reacties
  • 855 keer bekeken

Toon het eerste bericht

57 reacties

Reputatie 4
Badge

@Galdor68en @jimny ik snap het nog steeds niet want op de inlog pagina van Mijn Telfort staat dit, ik heb al van alles gedaan, maar kom niet verder, ik zal wel zien hoe het na 26 januari gaat, dit staat er dus, net nog gekeken

Inloggen in Mijn Telfort gaat veranderen. Je gebruikt straks je e-mailadres om in te loggen. Zo heb je nog maar één gebruikersnaam nodig voor al je producten van Telfort. Meteen regelen

Meteen regelen gaat dus niet, waarom laat Telfort deze zin in mijn Telfort staan, maarrrrrrrrr kanjers ik wacht het wel af tot de 26 januari, wederom bedankt voor jullie hulp, en als het me niet lukt na de 26e januari, loodsen jullie me er wel doorheen zodat het wel goed komt, daar vertrouw ik op :relaxed:  

Dat is een standaard zin die ziet bijna iedereen. Uit een ander topic heb ik begrepen dat we nog wel thuis en mobiel kunnen koppelen dat zou al veel schelen. Of  het voor jouw nog veel nut heeft betwijfel ik.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 , een standaard zin die iedereen ziet, okee, maar dat maakt het wel verwarrend

Op hoop van zegen wacht ik wel tot na de 26e januari hopende dat het allemaal goed gaat komen, (met hulp van jouw/jullie) met een ID bij KPN

Dat topic heb ik helaas denk ik gemist, zou ook niet weten welk topic je bedoeld, dan moet ik alle topics gaan doorspitten met m,n slechte zicht :nerd:

Dat is ook niet heel belangrijk ik vroeg me af of koppelen nog kon vorige week dus nog wel dat is waar het om gaat. Maar wat ik al schreef bespaar je de moeite, heel moeilijk is het niet mischien wel makkelijk maar niet noodzakelijk.

Reputatie 4
Badge

Het weekend komt eraan brrrrrr, hoe zal het ZONDAG gaan met/na de overgang naar KPN :nerd:.

Ik zit op de stoel met mijn laptop, duizenden dingen spoken door m,n hoofd, prive veel dingen, en nu de overgang met de mobiel aanstaande zondag, ik ben bang :disappointed_relieved:.

Moderator team :blush: en de kanjers/leden van het forum :hugging:, bedankt dat jullie mij hielpen als ik met de mobiel ergens niet uitkwam, als ik jullie niet had ai ai ai, vanaf zondag is het afwachten, weg vertrouwde omgeving voor mijn mobiel met de vragen brrrrrrr

Dank dank jullie wel allemaal :hugging:

Gaat helemaal goed komen, schreef hij met hoop op een goede overgang.

Reputatie 8
Badge +9

Je weet waar je ons kunt vinden als je onverhoopt wel ergens tegenaan loopt, @Chicka:relieved:

Reageer