beantwoord

Mijn Telfort ID voor Mobiel

• 15 januari 2020
  • 57 reacties
  • 782 keer bekeken

Toon het eerste bericht

57 reacties

@Galdor68 yeahhhhhhh, ik heb mijn wachtwoord weten te wijzigen bij mobiel, ik heb nu ook maar 1 wachtwoord :slight_smile:

3x Ingelogd bij mobiel met het nieuwe wachtwoord, en 3x thuis, ging goed :slight_smile:

Koppelen doe ik niet meer bij Telfort, nu kan ik volgens mij wel een KPN ID aanmaken met zowel voor mobiel als thuis hetzelfde wachtwoord 

Hoezo een man nodig goed gedaan. Het Telfort ID wordt je KPN ID. Gebruik je nu ook het email adres voor mobiel?

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 , nee ik gebruik nog niet mijn mailadres voor mijn mobiel, wel mijn 06 nummer, ik was hier al zo trots op dat ik 1 wachtwoord ervan heb kunnen maken :relaxed:, maar Galdor als ik daar ipv mijn 06 nummer mijn mailadres invul gaat het dan goed, of moet ik alles dan toch koppelen, dus thuis en mobiel

@Galdor68 , nee ik gebruik nog niet mijn mailadres voor mijn mobiel, wel mijn 06 nummer, ik was hier al zo trots op dat ik 1 wachtwoord ervan heb kunnen maken :relaxed:, maar Galdor als ik daar ipv mijn 06 nummer mijn mailadres invul gaat het dan goed, of moet ik alles dan toch koppelen, dus thuis en mobiel

probeer het geen flauw idee koppelen heeft in mijn ogen geen nut meer voor die twee weken als dat nog kan.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68, Als ik het probeer met mijn mailadres is de inlogcode fout, er staat regel het nu op de pagina, jaja Telfort :sweat_smile:dan is het daggggggggggg mailadres, dus dat word het volgende probleem :zipper_mouth:

Dat zat er wel in het is onbedoeld wel een goed topic voor klanten met dezelfde situatie je kan wel nog met je 06 en nieuw wachtwoord inloggen?

Reputatie 4
Badge

@Galdor68Ja ik kan nog inloggen, met het nieuwe wachtwoord, het wachtwoord wat ik ook voor thuis gebruik, dus van 2 wachtwoorden naar 1,  ja er zullen vast meerdere mensen zijn die tegen hetzelfde aanlopen als ik, alleen kan ik bij mobiel niet met mijn mailadres inloggen maar nog steeds wel met mijn 06 nummer, thuis log ik wel in met mijn mailadres, dus tsja, nog heel even wachten en het busje komt zo :sweat_smile:

• @Galdor68Zeker had ik iets beloofd, @Chicka hoeft maar een PB te doen en zodra ik de mogelijkheid heb rijd ik naar haar toe om te helpen waar ik dat kan, ik doe geen valse beloften.

P.S. Hoe doen jullie die dikke letters, krijg dat niet voor elkaar kop mijn mobiel.:tired_face:

Mooi dan is er niks aan de hand.

Jouw situatie laat goed mijn probleem met de introductie van het Telfort-ID zien. Er waren altijd al 2 inlognamen nodig het 06nummer en voor thuis een andere gebruikernaam. Doordat het Telfort ID nog niet werkt zoals bij KPN heb je voor echt elk Telfort product een apart Email adres nodig. Voor een gezin met kinderen is voor elk mobieltje van een kind een apart Telfort ID nodig. 

De klanten waar @Chicka hoort die niet optijd thuis en mobiel hebben gekoppeld hebben nu zo lijkt het een probleem. Gelukkig van korte duur wel heel vervelend.

• @Galdor68Zeker had ik iets beloofd, @Chicka hoeft maar een PB te doen en zodra ik de mogelijkheid heb rijd ik naar haar toe om te helpen waar ik dat kan, ik doe geen valse beloften.

P.S. Hoe doen jullie die dikke letters, krijg dat niet voor elkaar kop mijn mobiel.:tired_face:

Zie je geen B boven het type veld?

[SPOILER]

[/spoiler]

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33, weet ik kanjer, en je zult me heus nog wel een keer horen voor HULP, ik weet onderhand dat wat je beloofd en zegt, dat ook doet :slight_smile:

Tsja @Galdor68 daarom had ik ook 2 inlognamen nodig, er zullen vast veel mensen zijn op het forum, maar zeker die niet op het forum zitten die ook straks tegen problemen aan gaan lopen.

Het is ook fijn dat je adviezen en hulp van de moderators krijgt :nerd:

Maar okee ik kan nog inloggen, en als de mobiel overgaat, zal het vast wel (hoop ik) goed komen

Nee, ik heb alleen de twee A’s, streepjes, smiley, paperclip en bergjes  op mobiel.

Op de PC heb ik ze wel, zal wel niet passen.

En je weet me te vinden, mocht het forum verdwijnen duik ik wel bij KPN op.

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33 Dank je kanjer, ik stuur je, ik denk dit weekend een pb, niet dat je nu al wat hoeft te doen, maar meer voordat je uit het zicht raakt :relaxed:

Groetjes aan je vrouw :blush:  en ik wens jullie een fijn weekend :relaxed:

Houd het weekend of in de week na 26 januari maar een gaatje vrij zou ik bijna zeggen 😜

Voorlopig verdwijnt het forum niet enkel voor vragen over mobiele abonnementen niet meer de plek.

Reputatie 4
Badge

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:  Nee joh @Galdor68 , ik lig in een deuk, mafkees :sweat_smile:.

Nee gelukkig verdwijnt het forum voorlopig niet, zo ben ik er van verzekerd dat ik jouw hulp ook niet kwijt raak  :sweat_smile::relaxed:

Galdor zit ook op het KPN forum en het T-Mobile forum, dus effe Google loslaten en je hebt hem zo te pakken, net als ik trouwens op meerdere fora actief ben.

En een gaatje vrijhouden word lastig, mijn moeder is gisteren aan haar oog geopereerd, afgelopen week is haar huis verkocht, ben bezig met de aankoop van haar nieuwe huis, moet echt veel opgeruimd worden in het oude huis, hebben het over een boerderij met 1200 vierkante meter schuren waarvan de helft vol staat met rotzooi wat zij antiek en handel noemd, dus word eerder een gaat forceren, maar dat gaat zeker wel lukken.

Nu effe on-topic, ik heb geen verstand van een KPN of Telfort ID, ben een overloper.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Chicka. Ik heb nog even navraag voor je gedaan. Na de overgang naar KPN Mobiel op 26 januari, heb je de MijnKPN app nodig om je mobiele abonnement in te zien. Je gebruikt dan wel nog steeds je Telfort ID om in te loggen voor Telfort Thuis. Je kunt Thuis en Mobiel pas weer koppelen, nadat ook Telfort Thuis is veranderd in KPN Thuis. Ik zou je daarom adviseren om ná 26 januari een KPN ID aan te maken met hetzelfde e-mailadres dat je nu gebruikt voor je Telfort ID. 

Fijn dat je mijn advies over dat later maken van het KPN ID hiermee bevestigd.

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33 Ik wens je heel veel sterkte met je moeder, haar oog, het oude huis leeg halen, wat een oppervlakte joh, 1200 vierkante meter alleen al aan een schuur, ik woon op 60 vierkante meter, verschil moet er wezen :sunglasses:  en het werk wat je hebt aan haar nieuwe huis, je bent er druk mee, sterkte kanjer, en ook sterkte aan je vrouw

@Natasja - Telfort Oke een KPN ID pas aanmaken als alles over is, en voor nu een app op mijn mobiel zetten, het is wat als je niets eens weet hoe je dat nu weer moet doen.

Moet ik na de 26 januari dan de gegevens invullen bij de KPN ID  van m,n 06 nummer of m,n mailadres ai ai wat ben IK dom dat ik niet alles snap :sweat:.

@Galdor68Jij had het er inderdaad al eerder over, ik ben blij dat ik naar je geluisterd hebt en nog niets veranderd heb, nu moet ik dus een Mijn KPN app aanmaken, jaja, verkopen ze die app bij de Hoogvliet, de Albert Heijn, of de Hema, de Action, of waar dan ook :thinking:

Laat die app maar even voor wat het is mijn KPN is gewoon via  een internet pagina bereikbaar.  Ik verwacht niet dat die app noodzakelijk is. Was in mijn KPN periode ook niet noodzakelijk.

Ik zal je er wel doorheen loodsen dat komt goed.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 Thanx kanjer dat je mij er weer doorheen loods dan, en oke die app doe ik dan niks mee, thanx thanx thanx :slight_smile:

@Chicka, Mijn moeder de operatie is voor zover geslaagd, ze ziet met dat oog nu alweer 30% en dat is bijna net zoveel als voor de transplantatie, kan alleen maar beter worden als het niet gaat ontsteken of afstoten.

Huizen zijn nu rond, op het papierwerk na en de geld overdrachten, maar dat loopt op rolletjes, ergste is die duizende prulletjes van haar te halveren en de boel te verhuizen ergens eind april tot half mei, voor de rest, ze is gelukkig niet gehecht aan die troep, als ze er maar geen afscheid van hoeft te nemen, dat doen wij wel voor haar.😁

Maar heb je me nodig, geef een kik, ik maak een gaatje in de planning, ik heb 2 zussen, doen die maar wat meer, de ene heeft ook nooit tijd en anders wel geen zin, alleen zeuren als het haar niet bevalt, vandaag al een beetje van me af gebeten, kan erger worden, dolle stier is er dan niks bij.

Reputatie 4
Badge

@Doornekamp33 , Wat een heftige en zware operatie was dat bij je mams, nu hopen dat het goed blijft gaan, en het inderdaad niet gaat ontsteken of afgestoten word, ik DUIM met je mee dat alles goed blijft gaan met je mams

Gelukkiggggggggggggg zijn de huizen nu rond, maar kanjer wat een werk moeten jullie nog doen met haar spulletjes en de verhuizing, ik herken de situatie met je zussen, ik heb er ook 1 die zich helemaal heeft terug getrokken met mijn mams, dus alles komt alleen op mij aan, koud nu hoor op de scootmobiel zo,n 30 km als ik naar mams ga brrrrrrrrrrrrrr.

De spulletjes, ik gooi als ik bij mams ben ook wel eens wat weg, gelukkig is ze er niet aan gehecht, er moet ruimte komen in haar huis, maar de grote spullen krijg ik niet gedaan, van mijn mams dan, naar buiten kan ze niet meer, en binnen als ze een klein stukje met haar rollator probeerd te lopen staat het te vol, dus ook ik ruim steeds

Jaaaaaaaaaaaaaaa kanjer ik weet het, als het me echt helemaal niet meer lukt, dan ROEP ik @Doornekamp33  HELLUPPPPPPPP :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:Zeker weten kanjer :relaxed:

Reputatie 1

En je weet me te vinden, mocht het forum verdwijnen duik ik wel bij KPN op.

Kom jou ook overal tegen ;)

Misste je al ff op CF

Groet'n S&S hahaha

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka  Heb kort geleden gelezen dat je na 26 jan gewoon een KPN ID kunt aanmaken met hetzelfde mail adres en wachtwoord wat je nu gebruikt om inzage te houden van je verbruik 

@Chicka  Heb kort geleden gelezen dat je na 26 jan gewoon een KPN ID kunt aanmaken met hetzelfde mail adres en wachtwoord wat je nu gebruikt om inzage te houden van je verbruik 

Klopt. Dat zijn gelukkig 2 verschillende systemen. In principe krijgt iedere Telfort Mobiel klant een ID op basis van het contact emailadres in combinatie met het wachtwoord wat nu al voor inloggen bij Mijn Telfort Mobiel wordt gebruikt. Dit baseer ik op hoe het nu gaat in de Telfort app van mijn partner die enkel mobiel heeft. De meeste klanten zullen vanaf de 26ste via Mijn KPN gewoon met hun email adres waar de factuur heen gaat en hun huidig wachtwoord voor mobiel gewoon met de bij Telfort gebruikte wachtwoord kunnen inloggen. Na komende zondag weten we meer.

Reageer