beantwoord

Mijn telfort geeft weer niet de goede standen door

• 8 april 2018
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Er is weer wat mis met mijn telfort en de gegevens ze kloppen weer niet weer te weinig mb en belminuten.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 10 april 2018, 11:14

Hoi allemaal, in dit topic is dit al eerder aangekaart. Als er nog onduidelijkheden spelen, dan wil ik jullie vragen het daar aan te geven. Dan pakken wij dat verder voor jullie op.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Waarschijnlijk een schrale troost Cobus, maar bij mij ook niet.
Ik denk dat nog meer mensen zich gaan melden.
Reputatie 6
Badge +7
Nee dat snap ik, maar wilde er wel een melding van maken en voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit maar kan me voorstellen dat je wel je gegevens wilt (juist) kunnen inzien.

Na het nieuwe platform is toch duidelijk wat mis gegaan lijkt het.
Klopt je factuur wel dat is het uiteraard het voornaamste, als wij als klanten inzage in het gebruik krijgen moet het wel goed werken.
Reputatie 8
Badge +11
Factuur is er nog niet, dus kan ik het niet controleren. Duidelijk is dat zowel online als via de app er maar ongeveer de helft is bijgeschreven van wat ik verwachtte.
Ik heb er al allerlei creatieve rekenmethoden op losgelaten, maar kom op geen enkele manier uit op wat ik zie.
Reputatie 6
Badge +7
Hier idem en de factuur van maart klopt wel.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi allemaal, in dit topic is dit al eerder aangekaart. Als er nog onduidelijkheden spelen, dan wil ik jullie vragen het daar aan te geven. Dan pakken wij dat verder voor jullie op.

Reageer