beantwoord

Mijn Telfort gedeactiveerd

• 9 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 214 keer bekeken

Goedemiddag, omdat Telfort gaat ophouden te bestaan en mijn abonnement per vandaag afliep ben ik sinds vandaag overgestapt naar KPN. Dat is allemaal goed gegaan maar ik zie dat mijn account meteen is gedeactiveerd zodat ik niet meer in mijn facturen en historie kan kijken. Dat zou ik wel graag willen. Is er een mogelijkheid dat ik ondanks dat ik nu (noodgedwongen) geen klant meer ben van Telfort toch in mijn facturen en historie kan kijken en weer kan inloggen? Al is het maar om mijn facturen te downloaden.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 augustus 2019, 13:31

Hoi @carro, ik lees dat je nog graag bij jouw facturen zou willen inzien. Via Mijn Telfort is dat inderdaad niet meer mogelijk. Deze wordt direct stopgezet zodra je geen klant meer bij ons bent. Je krijgt nog wel de slotnota per mail. Dat is de laatste.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je bent toch geen klant meer?

Als je overstapt, dan zorg je er toch voor dat je alle gegevens "alvast" (voor einde abonnement) tot je beschikking hebt?

Ik snap dat niet hoor...
Bedankt voor je opbouwende feed back. Ik was er niet vanuit gegaan dat mijn account meteen nog dezelfde dag zou worden gedeactiveerd en dat ik niet meer bij mijn facturen zou kunnen zonder bericht vooraf. Dat vind ik namelijk niet heel klantvriendelijk. Mijn vraag was ook eigenlijk bedoeld voor Telfort dus ik hoop dat ik van hen reactie krijg.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @carro, ik lees dat je nog graag bij jouw facturen zou willen inzien. Via Mijn Telfort is dat inderdaad niet meer mogelijk. Deze wordt direct stopgezet zodra je geen klant meer bij ons bent. Je krijgt nog wel de slotnota per mail. Dat is de laatste.
Dank je voor je antwoord Bart. Duidelijk.
Dat is wel het vreemde verschil bij KPN houd je iets langer toegang tot de MijnKPN omgeving.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, mocht er nog iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer