beantwoord

Mijn Telfort gebruikersnaam & wachtwoord vergeten

• 16 juli 2019
  • 11 reacties
  • 247 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

is het mogelijk om een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord te ontvangen , ik ben ze allebei vergeten.

alvast bedankt

Admin: topic verplaatst naar (vermoedelijk) juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 juli 2019, 13:52

Bedankt voor het invullen @aloulanti. Dat zijn dezelfde cijfers die ik ook zie staan, ik heb daarmee het contact e-mailadres aangepast naar het andere e-mailadres. In mijn privébericht zie je de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort staan en ik heb je meteen een mailtje gestuurd om het wachtwoord te herstellen. Lukt het daarmee om in te loggen?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @aloulanti, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is. Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden.
Reputatie 1
Goedemiddag,

Het is gelukt, heel erg bedankt.

Groet,
aloulanti
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor het invullen @aloulanti. Dat zijn dezelfde cijfers die ik ook zie staan, ik heb daarmee het contact e-mailadres aangepast naar het andere e-mailadres. In mijn privébericht zie je de gebruikersnaam voor jouw Mijn Telfort staan en ik heb je meteen een mailtje gestuurd om het wachtwoord te herstellen. Lukt het daarmee om in te loggen?
Reputatie 1
Beste medewerkers van telfort,

Ik heb bij extra informatie mijn laatste 3 cijfers van de IBAN genoteerd.

Groet,
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de toelichting, voor de Mijn Telfort is het niet mogelijk om een nieuwe account aan te maken. De gebruikersnaam daarvoor is het Telfort e-mailadres, waar de facturen ook heen gestuurd worden. Als je daarbij wachtwoord vergeten probeert te doen zouden de instructies voor het opnieuw instellen voor een nieuw wachtwoord daar ook heen gestuurd worden. Wat ik kan doen, is het contact e-mailadres aanpassen. Daarmee worden de wachtwoord vergeten instructies naar een ander e-mailadres gestuurd en zal je alsnog kunnen inloggen in de Mijn Telfort. De gebruikersnaam zal ik je dan via een privébericht toesturen. Om dat te kunnen wijzigen heb ik de laatste 3 cijfers van de IBAN nog wel nodig, deze kan je bij "Extra infromatie" op je forumprofiel invullen. Als het e-mailadres dat je hiervoor wilt gebruiken anders is dan het adres dat je hebt gebruikt bij het registreren op het forum kan je die daar ook toevoegen. Laat je het weten als je het hebt toegevoegd?
Reputatie 1
Is het mogelijk om een nieuwe account aan te maken dan kan ik gewoon weer inloggen.
Reputatie 1
Dat heb ik gedaan, als ik op wachtwoord vergeten druk wordt er een mail gestuurd naar mijn telfort account, ik weet niet meer welke dat is
Hallo @aloulanti , als je naar MijnTelfort gaat kun je op 'wachtwoord vergeten' of 'gebruikersnaam vergeten' klikken,dan krijg je vanzelf vervolgstappen te zien.
Reputatie 1
Voor mijn telfort
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @aloulanti, ik ben net als JanD erg benieuwd waar je precies probeert in te loggen. Voor de verschillende inlogopties kunnen andere gebruikersgegevens van toepassing zijn, waardoor het van belang is. We horen het graag van je, zodat we met je mee kunnen kijken.
Hallo @aloulanti , voor welke dienst van Telfort ben je de inloggegevens vergeten, modem, wifi, MijnTelfort???

Reageer