beantwoord

Mijn Telfort gebruikersnaam en wachtwoord

• 11 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 262 keer bekeken

Zojuist geprobeerd in te loggen op Mijn Telfort (thuis) voor het bestellen van een extra digitale ontvanger maar zonder succes door een foutief wachtwoord. Een nieuw wachtwoord aangevraagd maar deze wordt verstuurd naar een (heel) oud quicknet adres. Ik kan deze echter niet aanpassen zonder in te loggen in Mijn Telfort.

Is het mogelijk mijn e-mailadres (en daarmee gebruikersnaam) aan te passen zodat ik weer ik kan loggen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 augustus 2019, 15:07

Hoi @MartijnenMaudy, ik lees dat het niet lukt om een tweede ontvanger te bestellen. Je loopt tegen de wachtwoord reset van Mijn Telfort aan. Deze wordt nog naar een oud e-mailadres gestuurd. Wat ik wil voorstellen is dat ik het contact e-mailadres van je aanpas. Dan kun je daarna weer in Mijn Telfort om de de wijziging door te voeren die jij graag wilt.

Ik heb daarvoor nog wel gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen zichtbaar voor jou en mij. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @MartijnenMaudy, ik lees dat het niet lukt om een tweede ontvanger te bestellen. Je loopt tegen de wachtwoord reset van Mijn Telfort aan. Deze wordt nog naar een oud e-mailadres gestuurd. Wat ik wil voorstellen is dat ik het contact e-mailadres van je aanpas. Dan kun je daarna weer in Mijn Telfort om de de wijziging door te voeren die jij graag wilt.

Ik heb daarvoor nog wel gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen zichtbaar voor jou en mij. Ik hoor graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Ik heb het aangevuld, alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt. Ik ben er dan ook mee aan de slag gegaan. Ik heb jullie contact e-mailadres aangepast naar de Gmail. Als je nu in Mijn Telfort op wachtwoord vergeten klikt komt daar het nieuwe wachtwoord op binnen en kun je weer inloggen in Mijn Telfort.
Hallo Bart,

Ik dacht dat ons Gmail adres ook meteen de gebruikersnaam was maar blijkbaar vergis ik me aangezien de e-mail met het wachtwoord naar een onbekend adres wordt gestuurd. Zou je ons nog kunnen helpen aan de juiste gebruikersnaam 😊
Reputatie 8
Badge +12
Die stuur ik je privé. 🙂
Alles werkt weer als vanouds, prima geregeld zo. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +12
Top! Dat moet ook.

Mochten we weer kunnen helpen, laat het dan vooral weten.

Reageer