beantwoord

Mijn Telfort app wil niet inloggen

• 30 juni 2016
  • 4 reacties
  • 889 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik probeer op de Mijn telfort app op mijn iPhone in te loggen, maar hij zegt:

Je verbinding is niet beveiligd.
De Mijn Telfort App is niet beschikbaar omdat er geen veilige verbinding kan worden gemaakt. Controleer je internetverbindingen en probeer het opnieuw.

Wat betekent dit? De iPhone is verbonden via mijn Wifi netwerk thuis, en gaat via Ziggo het internet op. Gisteren werkte het wel.
icon

Beste antwoord door Pietvo 1 juli 2016, 23:09

Intussen doet hij het weer. Het was kennelijk een probleem dat spontaan weer over kan gaan.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Heb via de pc een vergelijkbaar probleem. Bij inloggen krijg ik een onbekende fout. Er is volgens mij wel meer aan de hand. Bij inloggen op mijn t-mobile account kreeg ik ook een foutmelding. We zullen dit soort meldingen steeds meer gaan ervaren omdat het internet grootschalig aangevallen wordt door cybercriminelen die steeds inventiever worden.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pietvo, wat vreemd dat je niet kunt inloggen. Kun je de app verwijderen en opnieuw installeren om te kijken of het wel lukt?

@luc.mattys,

Lukt het bij jou inmiddels om in te loggen via Mijn Telfort? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
Intussen doet hij het weer. Het was kennelijk een probleem dat spontaan weer over kan gaan.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Pietvo! Fijn dat je nu weer kunt inloggen. 🙂