beantwoord

mijn telfort app werkt niet en geen info verbruik mijn telfort website laptop

• 5 november 2017
  • 4 reacties
  • 1366 keer bekeken

Ik heb een iphone 6s, sinds gistermiddag werkt de app niet meer, krijg telkens de melding oeps er gaat iets mis. Dus kan niet zien hoeveel ik verbruikt heb.

Ook de website werkt niet, ik kan wel inloggen en alles bekijken, behalve mijn verbruik, daar zie ik allen de animatie die rondjes draait. Krijg geen info te zien.

Heb telefoon al eens herstart, ook cache geleegd. Ook laptop herstart en al andere browsers geprobeerd maar telkens zelfde resultaat.
icon

Beste antwoord door TMG1961 5 november 2017, 16:08

De app verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd ?

ja, en het werkte nog steeds niet.
Zojuist nog eens gecheckt nadat ik sinds posten niet meer geprobeerd had en nu werkt het ineens wel, zowel op iphone als laptop.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Zojuist nog eens gecheckt nadat ik sinds posten niet meer geprobeerd had en nu werkt het ineens wel, zowel op iphone als laptop.
Reputatie 8
Badge +17

De wonderen zijn dus de wereld nog niet uit, bedankt voor de terugkoppeling
Reputatie 7
Badge +13
Hoi TMG1961, er is sprake geweest van een kleine onderbreking in het weergeven van het gebruik. Las er in een ander topic ook al over. Mooi om te horen dat je het weer in kan zien! 😳

Reageer