beantwoord

Mijn telfort app versie 3.0.1

• 22 februari 2016
  • 5 reacties
  • 437 keer bekeken

Sinds de nieuwe app kun je als prepaid gebruiker geen mobiel data, SMS en bel bundel meer activeren. Dit kon wel in de "oude" app.

Word dit nog aangepast?
icon

Beste antwoord door Christy 25 februari 2016, 12:26

Hallo Supertroeper en Teijgeler, het klopt dat het op dit moment niet mogelijk is om bundels te wijzigen wanneer je gebruik maakt van Telfort Prepaid. Helaas kon dit in de huidige update niet meegenomen worden. We zijn ons er van bewust dat dit een functie is, die graag gebruikt wordt. We gaan ook zeker ons best doen om deze functie weer terug te laten komen. De verwachting is dat dit nog enkele maanden zal duren. Mijn excuses hiervoor. Tot die tijd kun je wel gebruik blijven maken van de desktopversie van Mijn Telfort.
Bekijk reactie

5 reacties

Precies hetzelfde probleem als supertroeper, ik gebruik de app voor 2 prepaid telefoonnummers voor de Kids, bundels activeren zit er niet meer bij. Het is nu alleen maar een veredeld overzicht van het resterende beltegoed.

Graag aanpassen, want dit is waardeloos!
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Supertroeper en Teijgeler, wat lastig dat dit niet meer mogelijk lijkt te zijn in de Mijn Telfort App. Ik zoek uit hoe dit zit. Zodra ik meer informatie heb, horen jullie dit direct van mij.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Supertroeper en Teijgeler, het klopt dat het op dit moment niet mogelijk is om bundels te wijzigen wanneer je gebruik maakt van Telfort Prepaid. Helaas kon dit in de huidige update niet meegenomen worden. We zijn ons er van bewust dat dit een functie is, die graag gebruikt wordt. We gaan ook zeker ons best doen om deze functie weer terug te laten komen. De verwachting is dat dit nog enkele maanden zal duren. Mijn excuses hiervoor. Tot die tijd kun je wel gebruik blijven maken van de desktopversie van Mijn Telfort.
Reputatie 8
Badge +10
@Christy

Kan Telfort niet beter die oude app terugzetten in de Play Store en de nieuwe app verder ontwikkelen tot dat deze wel goed werkt..?
Dit gaat anders nog maandenlang veel vragen op het forum genereren...
Reputatie 4
Badge +1
Persoonlijk ben ik bang van niet Enterprise. Er is bewust voor gekozen om de update live te zetten zonder deze mogelijkheid.

Reageer