beantwoord

Mijn Telfort app opent met "er ging iets mis"

• 9 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 311 keer bekeken

Badge

Probeer al paar dagen de app te openen en ben al tijdje in buitenland en eerste tijd geen probleem maar nu krijg ik melding: er ging iets mis....ja na een paar dagen gaat er idd iets mis. Geen id waarom maar nu kan ik het mobiele verbruik niet inzien. Is toch wel essentieel wil ik straks geen hoge rekening krijgen. Graag oplossing."

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 augustus 2018, 12:40

Hoi Supermamm, ik begrijp dat je graag jouw verbruik wilt inzien. Dit lukt echter met geen mogelijkheid omdat je niet in Mijn Telfort kan komen. Dat is heel irritant, want ik begrijp goed dat je graag het gebruik in de gaten wilt houden. Ben je binnen Zone 1 trouwens? Dan stop het internet ermee zodra de bundel op is. Als je daar buiten bent zul je altijd kosten maken.

Maar je blijft dus de melding houden, er gaat iets mis. Dit op verschillende apparaten en ook in verschillende browsers?
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 3

Probeer al paar dagen de app te openen en ben al tijdje in buitenland en eerste tijd geen probleem maar nu krijg ik melding: er ging iets mis....ja na een paar dagen gaat er idd iets mis. Geen id waarom maar nu kan ik het mobiele verbruik niet inzien. Is toch wel essentieel wil ik straks geen hoge rekening krijgen. Graag oplossing."

Ik zelf heb dat ook regelmatig..

Oplossing is dan om toch iets te kunnen zien om dan in te loggen via je webbrowser op mijn Telfort. Die lukt dan wel. Is niet de bedoeling I know maar een goede workaround.
Badge
Kan ik dan ook mijn mobiele verbruik etc. inzien? Want daar gaat het om!

Als dat de enige oplossing is....waardeloze app dan dus
Reputatie 3
Ja ook daar zie je alles wat je in app ook ziet.
Badge
Grappig, zojuist geprobeerd echter daar krijg ik zelfde reactie dat er iets mis ging.

Zeg het maar!
Soms wil het wel eens helpen de Mijn Telfort app helemaal te verwijderen en er opnieuw op te zetten.
Maar als je het ook geprobeerd hebt in de webbrowser dan lijkt het toch iets anders te zijn.
Reputatie 2
Er is een simpelere oplossing, ik heb er zelf nl ook last van.
Na het gebruik van de app, de app killen, daarna start hij weer gewoon op. Verwijderen en opnieuw installeren is niet nodig
Badge
Tja.....zeg het maar! Ook via ander apparaat geprobeerd in de browser in te loggen....helaas. Mobiel aan/uit gezet.....je begrijpt, ik ben niet zomaar forum opgegaan.
Dat geloof ik direct, af en toe werkt Mijn Telfort app echt niet naar behoren.

Staat je klant of telefoonnummer in je profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weet webcare wie je bent en om welke aansluiting het gaat,
dan kunnen zij je eerder helpen.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Supermamm, ik begrijp dat je graag jouw verbruik wilt inzien. Dit lukt echter met geen mogelijkheid omdat je niet in Mijn Telfort kan komen. Dat is heel irritant, want ik begrijp goed dat je graag het gebruik in de gaten wilt houden. Ben je binnen Zone 1 trouwens? Dan stop het internet ermee zodra de bundel op is. Als je daar buiten bent zul je altijd kosten maken.

Maar je blijft dus de melding houden, er gaat iets mis. Dit op verschillende apparaten en ook in verschillende browsers?
Reputatie 8
Badge +10
Afhankelijk van waar je je momenteel bevindt (zone 1, zone 2) kan je locatie vanwege het IP-adres roet in het eten gooien.
Installeer eens een VPN-app uit de Play Store, kies een Nederlandse VPN-server (die geeft je een Nederlands IP-adres) en kijk dan eens of Mijn Telfort dan wel werkt.

NB. Ik gebruik vaak 'Turbo VPN', die is gratis en doet zijn werk naar behoren.
Badge
Zone 1 al ruim 3 weken en dat ging prima...tot opeens....ik ben er klaar mee!!! Baal er stevig van! Gelukkig zegt mijn Samsung wat ik in welke periode verbruikt heb.. .dan kan ik bwetje inschatten... maar lekker is het niet!

Vpn optie geprobeerd....en helaas.
Nu maar hopen dat bij terugkomst opgelost is. Moet in sept toch maar even abb be-/herzien!
Reputatie 8
Badge +12
Vreemd dat het zo ineens niet meer werkte. Dat begrijp ik goed. Ik snap ook dat je er van baalt Gelukkig kun je het nog een beetje bijhouden via jouw telefoon. Ik hoop dan ook van harte dat het bij terugkomst weer werkt. Ik hoor het graag.

Reageer