beantwoord

Mijn Telfort app geeft aan account gedeactiveerd

• 16 september 2019
  • 15 reacties
  • 297 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn telfort app is gedactiveerd en ik wil toch graag mijn verbruik van mijn mobiel willen inzien

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 september 2019, 18:50

Hoi @Wimber, welkom hier op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je graag je verbruik wilt kunnen inzien. Ik zie dat je al flink wat hulp gekregen hebt en ik denk dat we daarmee bij de oplossing komen 🙂 Je had voorheen een abonnement voor thuis én mobiel, het lijkt erop dat je ze voorheen gekoppeld had onder hetzelfde account. Doordat je pakket voor thuis niet meer actief is, is dat account ook gedeactiveerd.

Kan je proberen om hier een nieuw Mijn Telfort account aan te maken voor je mobiele abonnement? Zo gauw je een nieuw account hebt voor je mobiele abonnement, kan je daarmee inloggen in Mijn Telfort en de app. Laat je weten of het daarmee is gelukt?
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1
Dank je wel! Het is helemaal gelukt👍👍
Reputatie 8
Badge +10
Dat kan heel goed waren thuis en mobiel gekoppeld. Dan zal je enkel met je mobiel nummer en wachtwoord kunnen inloggen of zo nodig opnieuw aanmelden voor mijn Telfort mobiel.

De app is dan wel bruikbaar de inlog methode zal veranderd moeten worden.

Zonder Telfort internet- en TV abonnement..? Met alleen een abonnement voor mobiel internet kan je geen iTV meer ontvangen op de app.[

Edit: Mijn Telfort (ook via de app) is (voor zover ik weet) na beëindiging van het abonnement niet meer toegankelijk.
Maar wel als je nog een mobiel abonnement hebt.

Ik ben niet in vorm vandaag blijkbaar... 😚
Dat kan heel goed waren thuis en mobiel gekoppeld. Dan zal je enkel met je mobiel nummer en wachtwoord kunnen inloggen of zo nodig opnieuw aanmelden voor mijn Telfort mobiel.

De app is dan wel bruikbaar de inlog methode zal veranderd moeten worden.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Wimber, welkom hier op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je graag je verbruik wilt kunnen inzien. Ik zie dat je al flink wat hulp gekregen hebt en ik denk dat we daarmee bij de oplossing komen 🙂 Je had voorheen een abonnement voor thuis én mobiel, het lijkt erop dat je ze voorheen gekoppeld had onder hetzelfde account. Doordat je pakket voor thuis niet meer actief is, is dat account ook gedeactiveerd.

Kan je proberen om hier een nieuw Mijn Telfort account aan te maken voor je mobiele abonnement? Zo gauw je een nieuw account hebt voor je mobiele abonnement, kan je daarmee inloggen in Mijn Telfort en de app. Laat je weten of het daarmee is gelukt?
Reputatie 8
Badge +11
Wat bedoel je met gedeactiveerd? Kun je niet meer inloggen? Krijg je een (fout-)melding? Iets anders?

Andere mogelijkheid is dat je normaal ingelogd bleef (dat is een keuze) en dat de app sinds je laatste inlog een update heeft gehad. Na een update (de laatste was 10 september) moet je opnieuw inloggen.
Reputatie 8
Badge +10
Telfort is momenteel bezig om alle gebruikers van de 'Mijn Telfort' app een Telfort ID te laten gebruiken om in te loggen.
Voorheen kon je inloggen met je email-adres of met je mobiele nummer maar ze willen naar één gebruikersnaam (email-adres) en wachtwoord voor alle diensten.
Krijg je deze optie als je nu inlogt op de app..?
Reputatie 1
Ik al een paar keer geprobeerd in te loggen.De app opnieuw geinstalleerd.Ik kan niet inloggen.Ik stond ook op ingelogd blijven maar hij blijft aangeven dat de app is gedeactiveerd
Reputatie 8
Badge +10
Ik al een paar keer geprobeerd in te loggen.De app opnieuw geinstalleerd.Ik kan niet inloggen.Ik stond ook op ingelogd blijven maar hij blijft aangeven dat de app is gedeactiveerd
Kan je eens via de website inloggen op je Mijn Telfort account..?
Als het goed is krijg je een mededeling te zien dat je je inloggegevens kan wijzigen naar een door jouw gewenst email-adres.
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat Telfort er maar iets zinnigs over moet zeggen.

Wat ik nog wel kan bedenken om te proberen is van de app de cache en de gegevens wissen en hem dan eens opnieuw starten.
Reputatie 1
Bij het inloggen staat: dit account is gedactiveerd.Je kunt hier helaas geen gebruik meer van maken.Neem contant op met de klantenservice voor meer informatie.
Reputatie 8
Badge +11
Is er sprake van een overgang naar een andere provider of misschien een betalingsachterstand?

Wij zitten nu ook maar te gissen.
Als een abonnement is beëindigd of na een overstap is de app en de Mijn Telfort omgeving niet meer toegankelijk.

Dat is wat die deactivatie in zal houden. Een achterstand zou je juist via die app moeten kunnen voldoen. De klantenservice zal het juiste antwoord kunnen geven mogelijk in de vorm van een moderator hier op het forum.
Reputatie 1
Nee,ik heb geen betalingsachterstand.Ik heb(helaas) geen abbonnement meer bij Telfort voot tv en internet.Alleen nog voor de mobiele telefoon.Misschien dat het hiermee te maken heeft?
Reputatie 8
Badge +10
Nee,ik heb geen betalingsachterstand.Ik heb(helaas) geen abbonnement meer bij Telfort voot tv en internet.Alleen nog voor de mobiele telefoon.Misschien dat het hiermee te maken heeft?
Zou je denken..? [emoji]😆[/emoji]
Reputatie 8
Badge +10
Dank je wel! Het is helemaal gelukt👍👍
Super, daar ben ik blij mee! Maak gerust een nieuw topic aan als we nog eens iets voor je kunnen betekenen.

Reageer