beantwoord

Mijn Telfort account inloggen lukt niet

• 15 december 2018
  • 10 reacties
  • 499 keer bekeken

Mijn telfort account is gehackt en ik kan nu niet meer inloggenen wijzigen, klantenservice niet meer bereikbaar. Wat nu??

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 december 2018, 13:12

Hallo Heleanne, welkom op het Telfort forum! Als het inloggen in je Mijn Telfort niet lukt kan ik me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.
Als je een ander e-mailadres ziet bij de wachtwoord vergeten optie, komt dat doordat je het met een onjuiste gebruikersnaam probeert te wijzigen. Dit wordt beschreven op deze pagina bij punt 2. Er is niets gehackt of op een andere manier verkeerd gegaan gelukkig.
Is het na bovenstaande tips nog gelukt om in contact te komen met de klantenservice, en hebben zij je kunnen helpen? Of kan ik nog iets voor je betekenen?
Bekijk reactie

10 reacties

Hier wordt je vraag beantwoord naar binnenkomst, het oudste eerst.

Je kunt bijvoorbeeld ook een chat beginnen.
Gelijk hulp en antwoord.

Contact met Telfort
Reputatie 8
Badge +19
Mijn telfort account is gehackt en ik kan nu niet meer inloggenen wijzigen, klantenservice niet meer bereikbaar. Wat nu??
Bedoel je je 'Mijn Telfort' account of een andere account..?
Hoe (en als je dat weet, door wie?) is je account gehackt en welke gevolgen ondervindt je daarvan..?
Dat je niet meer kan inloggen en wijzigen kan het gevolg zijn van een systeemfout bij Telfort, dat gebeurd wel eens vaker en kan worden opgelost.
Iets meer informatie zou welkom zijn.
Als is probeer in te loggen bij Mijn telfort klopt mijn wachtwoord niet meer. Dit heb ik onlangs nog gewijzigd. Als ik wachtwoord vergeten aanklik zie ik dat er een ander mail adres aan mijn account is gekoppeld. Ook mijn webmail wordt continu gewijzigd en die mailaccoutn wil ik dus per direct opheffen.
Klantenservoice onbereikbaar van Telfort tot maandag.
Ben erg bang dat er verkeerde dingen met mijn account wordenb uitgevoerd (netflix was al aangepast en meerder bestellingen op diverse websites)). geen idee wat te doen
Ben redelijk wanhopig!!
Reputatie 8
Badge +19
Oke, dat is dus duidelijk.
Heb je de contactlink van Mandy al geprobeerd..?
Nee? Hoe doe ik dat?
De klantenservice is onbereikbaar!
Als je op https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm gaat staan, scroll je naar beneden..
Dan zie je staan, start chat, klik daarop en je kunt de chat beginnen.
Reputatie 8
Badge +19
Tja, dat schiet niet echt op... 🙄

Even geduld, net gemaakt

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Heleanne, welkom op het Telfort forum! Als het inloggen in je Mijn Telfort niet lukt kan ik me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.
Als je een ander e-mailadres ziet bij de wachtwoord vergeten optie, komt dat doordat je het met een onjuiste gebruikersnaam probeert te wijzigen. Dit wordt beschreven op deze pagina bij punt 2. Er is niets gehackt of op een andere manier verkeerd gegaan gelukkig.
Is het na bovenstaande tips nog gelukt om in contact te komen met de klantenservice, en hebben zij je kunnen helpen? Of kan ik nog iets voor je betekenen?

Reageer