beantwoord

Mijn telfort account aanmaken voor mobiel prepaid lukt niet

• 1 maart 2018
  • 23 reacties
  • 364 keer bekeken

Reputatie 1
Deze vraag had ik per ongeluk onder een ander topic geplaatst, maar kan het daar niet weghalen.

Het lukt niet om een Mijn Telfort Account aan te maken. Mijn nieuwe 06-prepaid is overgezet naar mijn oude 06-prepaid. Bij inloggen met het oude nummer krijg ik de melding dat ik een nieuw klantnummer ben en een nieuw account moet aanmaken. Bij het aanmaken van een nieuw account krijg ik vervolgens na het volledig en juist invullen van stap 3 (Inloggegevens) een nietszeggende (letterlijk, alleen een rode driehoek in een rose vlak) foutmelding (zie afbeelding met weggestreept email-adres).
icon

Beste antwoord door Opa Dick 30 april 2018, 12:17

Dankjewel, Jurgen. Zojuist is het me gelukt om via sms een account aan te maken. Het is nu dus opgelost.
Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi Opa Dick, welkom op het forum 🙂. Bedankt voor je topic. Aangezien je tegen hetzelfde probleem als de klant in het andere topic aanloopt, is het prima dat je je vraag in het andere topic had gesteld. We zijn onlangs overgestapt naar een nieuw systeem. Ik vermoed dat het systeem ergens niet goed werkt en dat je daardoor geen account kan aanmaken. Voor jou en de andere klant ga ik mijn technische collega's informeren en hopelijk wordt het zo snel mogelijk opgelost! Als ik meer weet, dan laat ik je dat weten.
Reputatie 1
Dankje; 'k ben benieuwd.
Reputatie 1
Gebeurt er wel iets? Ik wil namelijk mijn tariefplan aanpassen naar Prepaid 15, maar dat kan alleen in Mijn Telfort, maar daar kan ik niet in omdat ik een nieuw nummer ben geworden.
Reputatie 4
Badge +10
Hi Opa Dick, ja mijn technische collega's zijn op de hoogte en onderzoeken hoe ze dit kunnen verhelpen. Aangezien je niet in Mijn Telfort kan, kun je ook je tariefplan wijzigen door te bellen naar 1244. Kun je laten weten of dat lukt? Ik hoop dat het snel kan worden opgelost of dat ik je in ieder geval kan laten weten hoe lang het gaat duren.
Reputatie 1
Dag Deborah, als ik 1244 bel kan ik alleen 1 of 9 kiezen. Als ik 4 kies, krijg ik de melding dat dit geen geldige keuze is in dit menu.
Reputatie 4
Badge +10
Bedankt voor het laten weten Opa Dick. In het andere topic heeft een andere klant laten weten dat hij kan inloggen. Lukt het ook om een account aan te maken? Zo nee, wel via 'wachtwoord vergeten'? Hoor het graag van je!
Reputatie 1
Dag Deborah, Een nieuw account aanmaken levert hetzelfde resultaat op als bij de start van dit topic. Wachtwoord vergeten lukt, in kan ook mijn wachtwoord wijzigen, maar krijg vervolgens de melding dat ik niet kan inloggen omdat ik een ander klantnummer heb gekregen en daarom een nieuw account moet aanmaken. Dus: het probleem is nog precies hetzelfde.
Reputatie 4
Badge +10
Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 1
Dankje, maar ik zou liever een oplossing zien voor het wijzigen van het tariefplan.
Reputatie 4
Badge +10
Hi Opa Dick, in mijn systeem kan ik het tariefplan niet voor je omzetten naar Prepaid 15. Morgen als mijn collega's weer bereikbaar zijn, dan vraag ik of iemand anders het wel kan aanzetten. Je hoort morgen meer!
Reputatie 4
Badge +10
Het is mij gelukt om tariefplan Prepaid 15 aan te zetten! Ik moest even wachten totdat ik alle mogelijkheden heb van het nieuwe systeem. Je bent nu in ieder geval een stap verder geholpen. Wat betreft het niet kunnen inloggen in Mijn Telfort, dat wordt gevolgd en daar hoop ik spoedig meer over te horen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Opa Dick, kun je nogmaals kijken of het lukt om een Mijn Telfort account aan te maken of zie je nog steeds de nietszeggende driehoek? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Dag Stephen, Als ik kies voor Aanmaken nieuw account, krijg ik een sms-je. Als ik de code ingeef, krijg ik de melding "Je hebt teveel pogingen gedaan om je wachtwoord te wijzigen. Probeer het over een dag opnieuw. " Terwijl ik drie dagen heel de site niet heb bezocht 😞
Reputatie 4
Badge +10
Hi Opa Dick, mijn collega's zijn op de hoogte. Op dit momenten spelen er meerdere zaken die niet goed gaan met het nieuwe systeem. Andere zaken hebben alleen prioriteit om als eerst opgelost te worden. Hoe lang het exact duurt voordat je kunt inloggen in Mijn Telfort durf ik niet te zeggen. Is het trouwens gelukt met je tariefplan Prepaid 15? Ik heb het aangezet. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Dag Deborah, ik reageerde op de vraag van Stephen. Ik heb vorige week een sms-je ontvangen met de volgende inhoud: "Beste klant, u kunt nu gebruik maken van het volgende product: National Tariff Prepaid 15. Groet, Telfort". Houdt dat in dat Prepaid 15 inderdaad is aangezet? Zo ja, dan is het gelukt. Zo nee, welke actie moet ik dan ondernemen om er inderdaad gebruik van te maken? Bedankt zover weer.
Reputatie 4
Badge +10
Ja dat houdt in dat het aanzetten van Prepaid 15 is gelukt 😳.
Reputatie 1
Zojuist krijg ik spontaan een berichtje met een Mijn Telfort code. Moet ik daar iets mee? Wordt er inmiddels aan een oplossing gewerkt?
Reputatie 1
Inmiddels heb ik vijf van dat soort berichtjes ontvangen 😞
Reputatie 4
Badge +10
Ojee, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb begrepen dat je weer een account zou moeten kunnen maken. Kun je het nog een keer proberen? Mocht je een speciaal teken willen gebruiken, dan adviseer ik je om een uitroepteken te gebruiken. Andere tekens zorgen soms voor een foutmelding.
Reputatie 1
Dag Deborah, Volgens de melding die ik nu ontvang krijg ik een activatielink opgestuurd op het door mij opgegeven email-adres. Volgens Stephan is dat adres "telfort-support@incentro.com". Dat is natuurlijk geen adres van mij, maar van telfort. Stephan kan het niet aanpassen omdat dit topic niet is opgelost, ik kan het niet aanpassen omdat ik die mail niet ontvang, enz. Het cirkeltje is weer rond, de oplossing ligt in het midden waarschijnlijk - is dus onbereikbaar. Telfort gaat steeds meer op KPN lijken...
Badge +13
@Opa Dick Ik heb begrepen dat dit probleem nog niet is opgelost. Heb je in de tussentijd nog eens geprobeerd een account aan te maken en wat gebeurt er dan? Heb je het zowel per sms als per e-mail geprobeerd?

@Stephen - Telfort is er vanmiddag weer, ik zal hem vragen of hij hierbij nog kan helpen. Dank voor je geduld!
Reputatie 1
Dankjewel, Jurgen. Zojuist is het me gelukt om via sms een account aan te maken. Het is nu dus opgelost.
Badge +13
Fijn om te horen!

Reageer