Mijn Telfort Abonnement Wijzigen (WEBCARE)

• 5 februari 2013
  • 5 reacties
  • 2410 keer bekeken

Badge
http://i.imgur.com/KeasWo3.png
@Webcare
Verander me maar terug naar Telfort Internet Instap. Ik wil ALLEEN internet terug wijzigen. Aangezien ik geen controle daar blijkbaar over heb op Mijn Telfort moet ik het hier dus maar vragen.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@TehEnforce,

Er is onlangs een upgrade uitgevoerd naar Internet Standaard, dit is de reden waarom een downgrade vanuit Mijn Telfort niet mogelijk is, waarom wil je precies terug naar Internet Instap?

Henk
Badge
@TehEnforce,

Er is onlangs een upgrade uitgevoerd naar Internet Standaard, dit is de reden waarom een downgrade vanuit Mijn Telfort niet mogelijk is, waarom wil je precies terug naar Internet Instap?

Henk

Omdat door een miscommunicatie mij op de hoogde was gebracht dat ik 30/3 zou moeten halen. Dit was een communicatiefout en ik haal maar 9/1 terwijl ik met instap 8/1 niet veel verschil heb.
Reputatie 4
Badge +3
@TehEnforce,

Ik zet hierbij jouw abonnement terug naar Internet Instap met het bijbehorende tarief, deze zal vanaf volgende maand zichtbaar zijn en eventueel de teveel betaalde kosten.

Henk
Badge
@TehEnforce,

Ik zet hierbij jouw abonnement terug naar Internet Instap met het bijbehorende tarief, deze zal vanaf volgende maand zichtbaar zijn en eventueel de teveel betaalde kosten.

Henk

Moet ik de teveel betaalde kosten nog steeds betalen of krijg ik die vergoed van Telfort? Als ik doe vergoed krijg TOP SERVICE op zen max ;)

En bedankt voor het terugzetten. Maar kan je ook gelijk naar mijn ping probleem kijken? Bedankt.
Reputatie 4
Badge +3
@TehEnforce,

Geen dank, de teveel betaalde kosten worden met je verrekend op de factuur van februari (zichtbaar op de specificatie die online komt op 28-02-2013)

Henk

Reageer