beantwoord

Mijn Telfort aanmaken voor Mobiel account lukt niet

• 5 maart 2018
  • 9 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik wil een Mijn Telfort account (voor Mobiel nr) aanmaken, maar zowel de SMS als email optie bij 'wachtwoord vergeten' werkt niet. Er komt op het toestel geen SMS binnen, en op het email-adres dat bij het contract is vastgelegd komt geen mail binnen.

NB. Op hetzelfde email-adres is ook een ander Telfort Mobiel nummer geregistreerd, en daarmee werkt Mijn Telfort wel.
icon

Beste antwoord door RaymondVogelaar 20 maart 2018, 14:43

dat klopt inderdaad. Ik vind de gang van zaken op z'n zachtst gezegd 'nogal merkwaardig'. Het lijkt er sterk op dat dat "mijn telfort" onderdeel nog behoorlijk wat verbeteringen nodig heeft.
Maar goed, ik kan inloggen, dat vind ik zelf nu het belangrijkste.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Raymond, er zijn helaas wat problemen met het aanmaken van Mijn Telfort accounts. Kun je mij het 06-nummer waarom het gaat kenbaar maken via een privébericht?
Na ontvangst maak ik hier dan een ticket voor aan. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het sturen van het nummer. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en verwacht binnen 5 werkdagen een terugkoppeling. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Raymond, kun je nogmaals kijken of het lukt om een wachtwoord aan te vragen. Als je het via mail aanvraagt kun je ook kijken bij spam of ongewenste mail? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, helaas. Ik heb geen SMS ontvangen (dat heb ik als eerste geprobeerd) en ook geen email.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Raymond. Ik heb dit intern aangegeven voor nader onderzoek. Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte.
Ik begin me toch steeds meer hierover te verbazen, lees: me erover te irriteren! Hoe ingewikkeld kan 't nou zijn om dit voor elkaar te krijgen!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ryamond, ik heb begrepen dat het inmiddels is gelukt met het aanmaken van een account. Kun jij dit bevestigen?
dat klopt inderdaad. Ik vind de gang van zaken op z'n zachtst gezegd 'nogal merkwaardig'. Het lijkt er sterk op dat dat "mijn telfort" onderdeel nog behoorlijk wat verbeteringen nodig heeft.
Maar goed, ik kan inloggen, dat vind ik zelf nu het belangrijkste.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het bevestigen. Doordat we zijn overgestapt naar een nieuw systeem zijn er helaas wat problemen ontstaan die ook van invloed zijn op Mijn Telfort. Deze zijn we aan het oplossen. Zodra ik je weer van dienst kan zijn dan hoor ik dit graag van je.

Reageer