beantwoord

Mijn Telfort aanmaken voor Mobiel account lukt niet

• 22 november 2017
  • 64 reacties
  • 976 keer bekeken

Toon het eerste bericht

64 reacties

Reputatie 1
Hallo Deborah, ja er zit niks anders op dan afwachten. Ik had ook nog geprobeerd op gewoon een nieuw account aan te maken, langer dan een dag geleden, maar dan zegt 'ie dat ik het te vaak geprobeerd heb. Dat klopt dus ook niet. Maar misschien is dat standaard als er al een account is op het tel.nummer. Ik wacht weer geduldig af.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi ForumGebruiker055, echt bedankt voor je geduld! Ik had echt gehoopt dat ik deze week beter nieuws heb...

Niet dus. Het is nog steeds niet mogelijk om je e-mailadres aan het systeem toe te voegen, zodat ik je wachtwoord kan herstellen.

Ondertussen wil ik toch wat proberen. Kun je in je browser de cookies, je cachegeheugen en je browsergeschiedenis verwijderen? En opnieuw per sms je wachtwoord herstellen? Als dat niet helpt dan wil ik graag een afspraak maken om op afstand met je mee te kijken. Je kunt mij dan in een privébericht laten weten op welke momenten het jou goed uitkomt.
Reputatie 1
Ik geef het op, hij zegt steeds dat ik het te vaak heb geprobeerd. Ik probeer het over een paar maanden wel weer een keer.

Groet, Henk
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henk, dat kan ik me voorstellen 😞. Ik heb eindelijk wat meer duidelijkheid gekregen. In de loop van januari zou ik vanaf mijn kant je wachtwoord per e-mail kunnen herstellen. Zodra dit is gelukt, laat ik het weten.
Reputatie 1
Oké Deborah, dat zou fijn zijn. Ik heb nog weer wat, mijn 5 euro
beltegoed zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Het was nog
geldig tm 25 mei 2018.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Henk, elke week hoop ik dat het opgelost is. Volgende week wordt het systeem met een stuk meer klanten uitgebreid en is de verwachting dat het is opgelost. Kun je mij in de loop van de volgende week laten weten of je kunt inloggen door je wachtwoord per sms te herstellen? Zo niet, dan probeer ik het aan mijn kant. Ondanks het al een tijd duurt, hoop ik dat je er nog zin in hebt.
Reputatie 1
Hallo Deborah, ja, ik zal woensdag weer een poging wagen. Ik had het tussendoor ook nog een keer geprobeerd maar hoewel ik verder kwam als eerder, Accepteerde hij ik geloof mijn emailadres niet. Even voor de goede orde, ik ga niet een nieuw account aan proberen te maken maar het wachtwoord herstellen. We zullen het zien. Groet, Henk
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt dat je het volgende week weer wil proberen. Ja klopt! En graag herstellen per sms 😳.
Reputatie 1
Code bij nieuw wachtwoord wordt niet geaccepteerd, hij zegt dat 'ie fout is, Debora.

Groet, Henk
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henk, ik heb je reactie naar je bestaande topic verplaatst. Als je reageert op een bestaand topic, dan kun je dat in hetzelfde topic doen. Jammer dat het nieuwe wachtwoord niet wordt geaccepteerd:?. Bedankt voor het proberen. Ik zei in mijn vorige bericht dat deze week het nieuwe systeem live gaat. Dit is eigenlijk aankomende week. Ik laat je volgende week weten of de situatie is verbeterd!
Reputatie 1
Het lukt niet om een Mijn Telfort Account aan te maken. Mijn nieuwe 06-prepaid is overgezet naar mijn oude 06-prepaid. Bij inloggen met het oude nummer krijg ik de melding dat ik een nieuw klantnummer ben en een nieuw account moet aanmaken. Bij het aanmaken van een nieuw account krijg ik vervolgens na het volledig en juist invullen van stap 3 (Inloggegevens) een nietszeggende (letterlijk, alleen een rode driehoek in een rose vlak) foutmelding (zie afbeelding met weggestreept email-adres).
Reputatie 1
Deborah, ik heb vandaag nogmaals 'wachtwoord vergeten' gedraaid en hij deed het uitstekend. Eind goed, al goed. :-)

Groet, Henk
Reputatie 4
Badge +6
Wat fijn dat het eindelijk voor je is opgelost ForumGebruiker055! Bedankt voor het laten weten :$:$. Ik heb van mijn technische collega's nog geen terugkoppeling gekregen. @Opa Dick, lukt het ook om een account aan te maken? Zo nee, wel via 'wachtwoord vergeten'?

Reageer