beantwoord

Mijn Telfort aanmaken voor Mobiel account lukt niet

• 22 november 2017
  • 64 reacties
  • 995 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Telfort lukt niet. hij accepteert het e-mailadres niet.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door ForumGebruiker055 7 maart 2018, 00:43

Deborah, ik heb vandaag nogmaals 'wachtwoord vergeten' gedraaid en hij deed het uitstekend. Eind goed, al goed. :-)

Groet, Henk
Bekijk reactie

64 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@ForumGebruiker055Wil je inloggen op Mijn Telfort internet of mobiel?
Reputatie 1
Die zijn ingevuld, ander kan je ook geen SMS krijgen.
Reputatie 1
Ik kan nog steeds geen account aanmaken voor MY Telfort, hij accepteert
het e-mailadres niet.
Heb je het over een @telfort.nl emaildres of een ander adres zoals gmail?
Volg je het advies van het aantal en het soort characters wel goed op, dat ging bij mij fout.
Wordt het emaildres die je gebruikt om de inlogcode te verkrijgen niet geaccepteerd?
Reputatie 1
Ik heb het over een kabelfoon emailadres, van mijn provider, die heeft maar één postvak. Ik heb een goed en sterk wachtwoord gebruikt. Als ik aktiveer, doet 'ie niks, hij zet alleen een tekst bij het e-mailadres met advies omdat 'ie niet goed is. Ik heb ook andere e-mailadressen geprobeerd en andere wachtwoorden. Steeds hetzelfde.
Heb je dat email adres ook gebruikt als contact emailadres? Zover ik het durf te zeggen moet dat wel hetzelfde zijn.
Hier vind je nog tips
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Reputatie 1
Ik heb in het begin hetzelfde e-mailadres gebruikt maar toen het niet lukte ook 2 andere adressen.
Reputatie 1
Via https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm kom ik tegen wat ik al lang gelezen heb, maar ik heb er niets aan.

Ik zal nog eens beschrijven wat ik gedaan heb. Aanmaken My Telfort, mijn nummer opgegeven, SMS met code gekregen, code ingevoerd en dan vraag 'ie om een e-mailadres en wachtwoord. Ingevuld, maar dan op de knop drukken en geen reaktie, alleen een tekstje die suggereert dat e-mailadres niet goed is. Verder kom ik niet. Ook 2 andere e-mailadressen geprobeerd en nog een ander WW maar geen verbetering.
Via https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm kom ik tegen wat ik al lang gelezen heb, maar ik heb er niets aan.

Ik zal nog eens beschrijven wat ik gedaan heb. Aanmaken My Telfort, mijn nummer opgegeven, SMS met code gekregen, code ingevoerd en dan vraag 'ie om een e-mailadres en wachtwoord. Ingevuld, maar dan op de knop drukken en geen reaktie, alleen een tekstje die suggereert dat e-mailadres niet goed is. Verder kom ik niet. Ook 2 andere e-mailadressen geprobeerd en nog een ander WW maar geen verbetering.

Als je dit in dit topic post helpt webcare je verder.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Reputatie 1
In welk topic? Moet ik mijn e-mailadres dan nog opgeven? Ik heb niets gelezen in een startpost. Ik heb ook 2 x de toezegging gehad dat ik een e-mail zou krijgen maar niets gezien.
Reputatie 1
Oh, wacht, uw link brengt mij uiteindelijk bij 'wachtwoord vergeten'. Dat heb ik ook al doorlopen en er werd toegezegd dat ik een mail zou krijgen met gegevens waarmee ik kon inloggen. Dat was al gisteren dacht ik, en nog geen mail gehad.
In welk topic? Moet ik mijn e-mailadres dan nog opgeven? Ik heb niets gelezen in een startpost. Ik heb ook 2 x de toezegging gehad dat ik een e-mail zou krijgen maar niets gezien.

Dit topic, gestart door webcare voor deze vaker voorkomende hik.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Dit staat er in de startpost. Ik heb in dat topic geen post van jou gezien.

Na de bovenstaande tips ...

Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
- Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel? Als je inlogt op mobiel, kun je alleen inloggen als je simkaart niet (tijdelijk) geblokkeerd is.
- Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
- Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.

Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.
Reputatie 8
Badge +18
Wat is nu precies het probleem ForumGebruiker055,
Je kunt geen mijn Telfort account aanmaken voor Telfort thuis of Telfort mobiel

Je kunt geen mailadres aanmaken
Reputatie 1
Ik kan geen My Telfort account aanmaken. Ik heb alle stappen uitgevoerd, ik moet een e-mail krijgen maar dat duurt nu al te lang. Verder kom ik weer op de plaats waar ik een My Telfort account kan aanmaken. Maar dat lukt nou juist niet. Moet ik nu nog een keer proberen om een My Telfort account aan te maken? Misschien is het nog van belang om te melden dat het een prepaid sim betreft.
Dan moet je een account aanmaken met je 06 nummer, niet met een email adres.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort-mobiel.htm#/
Reputatie 8
Badge +18
Het gaat dus om een mijn telfort mobiel account voor je prepaid

Heb je onderstaande link al doorgenomen en let even op om wat voor mail adres je opgeeft, heb je trouwens al gekeken in je spam box van je mailadres

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Reputatie 1
Heb ik al 3 x gedaan, ik krijg geen mail. Een spambox heb ik niet, alleen een inbox.*5

Ik heb alle mogelijkheden gehad, nieuw wachtwoord 3 x met e-mail of telnr, geen e-mail of sms te zien.
Reputatie 1
Hij heeft het nu nog spannender gemaakt, hij accepteert nu ook mijn mobiele nummer al niet meer wanneer ik een account voor Mijn Telfort probeer aan te maken. Eerder al had ik via het aanvragen van een nieuw wachtwoord, dat hij geen SMS of e-mail stuurde. Alleen
het forum doet het nog, maar hier schijnt men het niet te weten. Waarom niet via het telefoonnummer een wachtwoord laten instellen? Dit zie ik toch als een gemis van de website.
Voer je deze procedure's uit via de app op een telefoon, of via de website op de computer of tablet?
Je bruikt juist je Telefoonnummer in combinatie met een wachtwoord.
Het email adres wordt voor zover ik het me kan herrineren alleen gebruikt om een bevestigings code of link heen te sturen, dat is één van 2 opties code/link via de mail of sms.
Reputatie 1
Ik werk op de computer via de website. Ik heb nogmaals de procedure 'wachtwoord kwijt' gedaan. Toen zelf een SMS-code verzonnen en warempel, hij zei: "Je wachtwoord is succesvol gewijzigd. Je kunt nu inloggen." Dus ik inloggen. Maar nee, het lukte niet, hij meldde weer dat een van de twee fout was. Ik heb eens rond gelezen op het forum en ik ben bepaald niet de enige met inlogproblemen. Maar ja, dat helpt mij niet.
Reputatie 8
Badge +18
Je 06 nummer is en blijft de gebruikersnaam, voor hrt nieuwe wachtwoord moet webcare Telfort je te hulp schieten omdat het jou op geen enkele manier lukt, ze pakken je topic op zodra je aan de beurt bent
Dat het inloggen fout gaat kan in twee dingen zitten.
1 je gebruikt wel de goede combinatie dus telefoonnr en ww maar klikt op de verkeerde link bijvoorbeeld mijn telfort thuis ipv mobiel.
2 je zit wel op de goede link maar gebruikt niet je telefoonnr en ww.

Aagezien je een caiway/kabelfoon klant bent heb je alleen iets aan de mijn telfort mobiel optie dus het per ongeluk gebruiken maken van de verkeerde aanmeld optie is dan het enige wat ik me kan bedenken.

Zoals Jimny al schrijft even geduld tot webcare het oppakt en met je mee kijkt waar het fout gaat. Als je mobiele nummer in je profiel invult helpt dat alvast.
Reputatie 1
Dat is dezelfde ingang, er staat nl Gebruikersnaam/telefoonnummer Maar goed, voorlopig kan ik zelfs mijn telefoonnummer niet gebruiken, dat ketst 'ie al af. Afwachten dan maar. Enne, ik heb nooit de inlogmogelijkheid gehad, omdat voor die tijd de boel al afgekapt werd.
Reputatie 4
Badge +6
Hey ForumGebruiker, wat een gedoe om in Mijn Telfort in te loggen.
@KoffieMok, @Galdor68, @jimny, @nelly jacoba, dank voor het meedenken!

Ik heb mijn systeem erbij gehaald om je verder te helpen. In je profiel zie ik het telefoonnummer 06*****853. Is dit telefoonnummer juist?

Voor nieuwe prepaid klanten kun je op deze pagina een account aanmaken. Als ik op die pagina je telefoonnummer invul, dan zie ik dat je al een account hebt aangemaakt. Op deze pagina kun je je account herstellen door je telefoonnummer in te vullen. In mijn systeem zie ik dat je nog geen gegevens zoals je e-mailadres in Mijn Telfort hebt ingevuld. Het is daarom belangrijk dat je je wachtwoord hersteld via een sms-code. Zodra je bent ingelogd kun je jouw gegevens invullen.

Kun je met deze stappen verder?

Hoor het graag van je! 😳

Reageer