beantwoord

Mijn Telfort aanmaken geeft problemen

  • 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Ook ik heb problemen met aanmaken van een Mijn Telfort account. Maar ik ben net klant dus misschien ligt de reden bij mij op een andere plek.

Admin: reactie afgesplitst van dit topic
Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 november 2018, 10:04

Hoi raymondz, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je problemen hebt om Mijn Telfort aan te maken. Volgens mij gaat het om Mijn Telfort voor mobiel. Nu is het zo dat je pas in Mijn Telfort kan voor mobiel wanneer de aansluiting actief is. Dit zal 10 januari zijn in jouw geval. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi raymondz, welkom op het Forum. Nu begrijp ik dat je problemen hebt om Mijn Telfort aan te maken. Volgens mij gaat het om Mijn Telfort voor mobiel. Nu is het zo dat je pas in Mijn Telfort kan voor mobiel wanneer de aansluiting actief is. Dit zal 10 januari zijn in jouw geval. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer