Mijn Telfort

• 29 september 2019
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Goedemiddag,

Als ik wil inloggen op mijntelfort app dan krijg ik de volgende melding:

Je account is niet juist gekoppeld.

Als ik ga naar mijn telfort via de website kan ik wel inloggen echter er zijn maar 2 tabbladen beschikbaar namelijk verbruik en facturen. Deze beide tabbladen geven geen informatie. Er staat enkel bij facturen dat er niets beschikbaar is en bij verbruik U heeft nog geen gebruik.. Wat is hier aan de hand? Ik heb al diverse malen gebeld met de telfort maar niemand weet het antwoord en ik zou teruggebeld worden echter dat is ook nog niet gebeurd inmiddels 4 dagen verder...

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Christianh, welkom hier op het Forum.

Ik lees problemen met Mijn Telfort. Ik zie dat je hier inderdaad al contact over hebt gehad. Dit zou verder uitgezocht worden door collega's van een andere afdeling. Zij zijn dit nog aan het uitzoeken en zoeken indien nodig nog contact met je opzoeken. Excuses dat het nog wat langer duurt.
Dank voor reactie. Ik hoop dat ze snel bellen want mijn vrouw kan nu helemaal niet mailen. Wat is de verwachting qua tijd?
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie dat ze er mee bezig zijn geweest. Ze hebben alleen nog geen contact met je opgenomen omdat het nog niet helemaal duidelijk is wat de oplossing is. Er wordt aan gewerkt en zodra er meer duidelijkheid is zal dat met je gedeeld worden.
Ha Bart, dank voor je reactie. Ik hoop dat het snel is opgelost. Blijf je het in de gaten houden?
grt Christian
Reputatie 8
Badge +12
Ik hoop het ook. Ik wil het graag in de gaten houden, mijn collega's hebben het echter bij een afdeling uitgezet waar ik geen inzicht in heb. Als mijn collega terugkoppeling krijgt, dan zal zij dat met je delen. Ik hoop dat het deze week nog wordt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Reageer