beantwoord

Mijn Telfort

• 13 juli 2018
  • 1 reactie
  • 274 keer bekeken

Goede dag Telfort,

Ik ben alsnog maar weer terug gekomen, de Tele2, Ziggo of Online wilde ik niet meer nemen, voor heen klachten ervaart dus naar Telfort maar..

Maar alles werkt goed en snel internet en TV, maar nu wil ik inloggen in mijn Telfort, gaat allemaal prima met inlog gegevens: vr*******
Nu wilde ik de mobiel er bij voegen en dat doe ik via mobiel venster aan klikken en daarna de wachtwoord van de mobiel en dan krijg ik een melding dat het niet is gelukt, omdat er al een aansluiting op zit, maar deze is al opgezegd..

Kunnen jullie nakijken wat er mis is gegaan bij Mijn Telfort.

Omdat ik wilde kijken of ik Combi Korting krijg via de mobiel 5 euro korting en 2x data op mobiel dat kan ik nu niet zien

Ik hebt nog ingelogd met 06250******, en daar staat nog mijn oude internet en tv in, nog geen nieuwe..
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 juli 2018, 20:31

Hoi w. de Vries, ik begrijp dat je graag Mijn Telfort Mobiel en Thuis wilt koppelen aan elkaar. Alleen jouw mobiele abonnement staat nog gekoppeld aan een oud Thuis abonnement. Deze dien je eerst los te koppelen:
1.Ga naar Mijn Telfort en log in met je gegevens.
2.Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden
3.Klik onder Mobiel abonnement op Loskoppelen

Wanneer je dat gedaan hebt, kan je het nieuwe abonnement koppelen:
1.Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
2.Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
3.Klik op het tabblad Thuis.
4.Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
5.Klik op Samenvoegen.
6.Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Ik zie in ieder geval dat jouw nummer wel al gekoppeld is aan CombiVoordeel. Dus dat gaat goed. 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi w. de Vries, ik begrijp dat je graag Mijn Telfort Mobiel en Thuis wilt koppelen aan elkaar. Alleen jouw mobiele abonnement staat nog gekoppeld aan een oud Thuis abonnement. Deze dien je eerst los te koppelen:
1.Ga naar Mijn Telfort en log in met je gegevens.
2.Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden
3.Klik onder Mobiel abonnement op Loskoppelen

Wanneer je dat gedaan hebt, kan je het nieuwe abonnement koppelen:
1.Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
2.Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
3.Klik op het tabblad Thuis.
4.Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
5.Klik op Samenvoegen.
6.Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Ik zie in ieder geval dat jouw nummer wel al gekoppeld is aan CombiVoordeel. Dus dat gaat goed. 🙂

Reageer