beantwoord

Mijn Telfort

  • 3 april 2017
  • 3 reacties
  • 780 keer bekeken

Badge
Geachte,

Ik heb een vraag, ik ben al enkele jaren klant bij Telfort.
Eerst internet vastbellen en tv
Daarna uitgebreid met een mobiel nummer.
Dit alles is te zien in mijn Telfort .
Afgelopen januari nog een mobiel nummer bij Telfort genomen.
Echter kan ik dat nummer niet in mijn Telfort terug vinden

Kan u mij informeren of ik alle diensten die ik van Telfort afneemt in mijn Telfort in beeld kan krijgen?
Ik hoor graag van u

Jan Post
icon

Beste antwoord door Stephen 5 april 2017, 14:19

Hallo Jan, bedoel je dat je je account van je mobiel abonnement hebt toegevoegd aan het account je Alles-in-1 abonnement?
Er kan namelijk maar 1 mobiel account hieraan worden toegevoegd. Voor het tweede mobiele nummer moet je apart inloggen in Mijn Telfort om de gegevens hiervan te kunnen zien.
Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jan, bedoel je dat je je account van je mobiel abonnement hebt toegevoegd aan het account je Alles-in-1 abonnement?
Er kan namelijk maar 1 mobiel account hieraan worden toegevoegd. Voor het tweede mobiele nummer moet je apart inloggen in Mijn Telfort om de gegevens hiervan te kunnen zien.
Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Badge
Zeker Stefen je begrijp mijn vraag precies en het antwoordt is helder. Wederom bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 😃