beantwoord

mijn telfort

  • 16 november 2016
  • 2 reacties
  • 261 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij Telfort en heb Internet, tv en bellen.
Ik probeer een extra email adres aan te maken binnen mijn Telfort.
Echter, het inloggen binnen mijn telfort lukt, alleen zie ik dan lege schermen.

Ik gebruik de volgende link https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm#/

Gebruik ik de correcte link?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 17 november 2016, 11:27

Hey dommel73,

Het kan inderdaad zoals @jimny aangeeft, dat de site even nodig heeft voor hij goed is opgestart.
Je kunt het ook via een andere browser proberen dit helpt vaak.
Bijvoorbeeld als je het normaal via Google Chrome doet het nu via Internet Explorer, of een andere browser te proberen.

Ik hoor graag van je of het geholpen heeft! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
De link is oke dus daar ligt het niet aan, soms duurt het wel even voordat de inlogpagina zichtbaar is
Reputatie 1
Badge +1
Hey dommel73,

Het kan inderdaad zoals @jimny aangeeft, dat de site even nodig heeft voor hij goed is opgestart.
Je kunt het ook via een andere browser proberen dit helpt vaak.
Bijvoorbeeld als je het normaal via Google Chrome doet het nu via Internet Explorer, of een andere browser te proberen.

Ik hoor graag van je of het geholpen heeft! 🙂

Reageer