Mijn telfort.

• 10 december 2012
  • 7 reacties
  • 2250 keer bekeken

Badge
Oke ik heb net mijn Iphone ontvangen en ik wouw vragen hoe het zit met mijn Inlognaam en Wachtwoord, die heb ik niet gekregen, ook wil ik weten hoe het zit met de simkaart kan ik die pas morgen gebruiken?

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@bladeshare,

Je gebruikersnaam voor Mijn Telfort is jouw 06-nummer. Het wachtwoord kun je aanvragen via 'wachtwoord vergeten'.

Je kunt de simkaart direct activeren. Let er wel op dat als de startdatum van het abonnement in de toekomst ligt er andere tarieven kunnen gelden.

Gaat het om een nieuw abonnement? dan adviseer ik je om te wachten tot de startdatum. Al het verbruik tot de startdatum wordt anders namelijk buiten de bundel berekend.

Gaat het om een verlenging? Dan kun je de simkaart activeren maar maak je tot de startdatum van jouw verlenging gebruik van de bundels van het huidige abonnement.

Zijn hiermee je vragen beantwoord?

Denise
Badge
nou voor 50% wel maar de probleem is, als ik diat doe krijg ik , u kunt momenteel geen wachtwoord aanvragen. en ik heb net een nieuw abbonement.

En ook wanneer ik mijn SIM-kaart indoe krijg ik steeds, Geen service. terwijl die eigenlijk al geactiveerd moet worden
Reputatie 3
Badge +1
@bladeshare,

Als je de nieuwe simkaart in het toestel plaatst werkt deze niet. Dit komt doordat de simkaart eerst geactiveerd moet worden. Zodra je de simkaart wil activeren kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen dit direct voor jou in orde maken. Na activatie kun je vervolgens ook inloggen via Mijn Telfort.

Denise
Badge
Dus moet ik De klantenservice bellen om mijn sim te activeren?
Badge
Oke, nou nog steeds geen oplossing, maar waar is mijn Inlogcodesvan mijn telfort????
Het staat niet in het pakket die ik heb gekregen ook wanneer ik mijn wachtwoord wil aanvragen staat er: U kunt momenteel geen wachtwoord aanvragen.
Reputatie 8
Badge +16
Je krijgt pas toegang tot Mijn Telfort NA dat het activatie proces volledig is afgerond.
Reputatie 8
Badge +17
Dus moet ik De klantenservice bellen om mijn sim te activeren?

Ja

Oke, nou nog steeds geen oplossing, maar waar is mijn Inlogcodesvan mijn telfort????
Het staat niet in het pakket die ik heb gekregen ook wanneer ik mijn wachtwoord wil aanvragen staat er: U kunt momenteel geen wachtwoord aanvragen.

https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten

maar dat werkt pas als je de SIMkaart geactiveerd hebt!

Reageer