Mijn telfort

• 23 mei 2012
  • 7 reacties
  • 2545 keer bekeken

Badge
ik kan geen Mijn Telfort aanmaken. Meer dan 50 keer heb ik het al geprobeerd met de code die mij is opgestuurd via email. Hoe lan moet ik nog wachten totdat ik inzicht krijg in mijn verbuik?

7 reacties

Badge +2
@telfortnr1,

Welkom op het forum.

Graag bekijk ik voor u waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Badge
@telfortnr1,

Welkom op het forum.

Graag bekijk ik voor u waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In [url=" private.php?do='newpm&u=29382]een privébericht [/url]kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Hallo ik heb u een pr gestuurd
Badge
Hallo, Dit bericht heb ik gekregen via email, maar naar welk nummer kan ik smsen ?

Geachte heer Tarifit

elend te vernemen dat u geen gebruik kunt maken van Mijn Telfort. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. Uw melding is voor een oplossing doorgezet naar de technische dienst.

Telfort heeft reeds telefonisch doorgegeven de kosten voor het bellen naar de klantenservice te vergoeden. De correctie wordt op uw volgende factuur uitgevoerd. Tevens hebben wij Belbewust voor u geactiveerd zodat u tussentijds via sms-berichten op de hoogte wordt gehouden van uw bundel gebruikt.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

> Reactie versturen naar Telfort Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice mobiel
Badge +2
@telfortnr1,

U hoeft zelf geen sms-bericht te sturen. Wij hebben u aangemeld voor Belbewust.

BelBewust bestaat uit 2 handige gratis diensten:

BelStand: U ontvangt aan het begin van uw bundelperiode een gratis sms-bericht waarin staat hoeveel belminuten en- of sms’jes u meeneemt uit de afgelopen maand. Ook wordt het aantal nieuwe belminuten en- of sms’jes voor de komende maand vermeld.

BelUpdate: U ontvangt halverwege uw bundelperiode een gratis sms-bericht waarin staat hoeveel minuten of sms’jes u nog over heeft in uw maandelijkse bundel.

Daphne
Badge
@telfortnr1,

U hoeft zelf geen sms-bericht te sturen. Wij hebben u aangemeld voor Belbewust.

BelBewust bestaat uit 2 handige gratis diensten:

BelStand: U ontvangt aan het begin van uw bundelperiode een gratis sms-bericht waarin staat hoeveel belminuten en- of sms’jes u meeneemt uit de afgelopen maand. Ook wordt het aantal nieuwe belminuten en- of sms’jes voor de komende maand vermeld.

BelUpdate: U ontvangt halverwege uw bundelperiode een gratis sms-bericht waarin staat hoeveel minuten of sms’jes u nog over heeft in uw maandelijkse bundel. Bedankt voor u antwoord. dat is wel handig, maar hoe krijg ik inzicht in de extra kosten? bv 0900 en andere nummers en diensten. dank u

Daphne
Bedankt u voor antwoord. Hoe kan ik inzicht krijgen voor andere kosten bv 0900 nummers enz, wordt dat ook bijgehouden? want dat is wel belangrijk voordat ik met hoge kosten kom te zitten. Wordt dit normaal gesproken wel in Mijn Telfort bijgehouden?
Badge
mijn telfort doet het bij mij nog steeds niet
Badge
Hallo, Ik kan nog steeds niet een mijn tefort aanmaken op de site, dit is echt vervelend

Reageer