beantwoord

Mijn gegevens leeg?

• 22 juni 2017
  • 7 reacties
  • 453 keer bekeken

Hello, Binnenkort stap ik over naar telfort voor glasvezel alles in 1. Was net aan het controleren dat alles klopt maar op dit moment zijn mijn gegevens onder MijnTelfort leeg. Als ik probeer voor het in te vullen krijg ik een error: Oeps! Er is iets fout gegaan, probeer het later nog een keer. Ik ben nu een week verder en nog het zelfde.

Misschien is dit normal voor een nieuwe klant maar ik wil zeker zijn. Weet iemand hier iets over?

Kind Regards, Matt
icon

Beste antwoord door MattChett 4 juli 2017, 12:11

Dat hoort dus inderdaad niet.
Hier moet Telfort even naar kijken.

Was toch te vroeg zo te zien. Gegevens zijn beschikbaar. Weer bedankt voor je snelle reactie Enterprise.

Kind Regards, Matt
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Mijn Telfort is pas toegankelijk als je abonnement is ingegaan en de verbinding is geactiveerd... 😃
Dankjewel @Enterprise, binnen 2 minuten beantwoord... wow!

Voor je te weten, inloggen is mogelijk, maar ik denk dan ik ik kan het pas 'gebruiken' als mijn verbinding geactiveerd is.
Reputatie 8
Badge +9

Voor je te weten, inloggen is mogelijk, maar ik denk dan ik ik kan het pas 'gebruiken' als mijn verbinding geactiveerd is.

Nou ja, dat bedoel ik... ;)
Wel toegankelijk maar geen gegevens omdat je abonnement nog niet geactiveerd is.
Komt allemaal goed hoor...
Misschien ben ik weer te vroeg maar ik ben nu 'actief' als klant en nog steeds zijn mijn gegevens leeg. Hoe lang moet ik nog wachten?
Reputatie 8
Badge +9
Misschien ben ik weer te vroeg maar ik ben nu 'actief' als klant en nog steeds zijn mijn gegevens leeg. Hoe lang moet ik nog wachten?

Was toch te vroeg zo te zien. Gegevens zijn beschikbaar. Weer bedankt voor je snelle reactie Enterprise.

Kind Regards, Matt
Reputatie 8
Badge +9
You're welcome... 😉

Reageer