beantwoord

Melding bevestigen e-mailadres Mijn Telfort blijft terug komen

  • 5 april 2019
  • 34 reacties
  • 842 keer bekeken

Reputatie 1
Ik loop tegen een fout aan die al twee jaar regelmatig wordt gesignaleerd: na nieuw wachtwoord aanmaken komt na inloggen op "Mijn Telfort" een vraag voor bevestiging van je e-mail. Als je op de knop "Bevestigingsmail ontvangen" klikt, krijg je de melding "Oeps Technische fout....". Dit is blijkbaar een browserprobleem wat al enkele jaren wordt gemeld, maar waar Telfort blijkbaar niets aan doet. Ik heb zowel via Firefox als Chrome geprobeerd, maar "noppes". Kan Telfort niet eens een keer de moeite nemen om simpel aan te geven welke browserinstellingen vereist zijn om dit wel te laten werken? Geen rocket science lijkt mij en zou veel frustratie bij klanten besparen.

Graag reactie.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 april 2019, 13:07

@si688072 @CW-Slob @hve290362 dank voor de meldingen, en toevoegen van het screenshot! Goed dat jullie dit laten weten. Ik zet dit door naar de specialisten en meldt dat jullie alle drie last van precies hetzelfde hebben. Ik verwacht binnen een paar werkdagen nieuws te hebben, zo gauw ik iets hoor, laat ik het hier weten.

@CW-Slob ik zag dat je ook apart een eigen topic hierover aangemaakt hebt. Deze heb ik verborgen, om het overzichtelijk te houden en omdat ik jullie er hier verder mee help 🙂
Bekijk reactie

34 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @si688072, niet fijn dat je deze melding al zo lang te zien krijgt. Goed dat je dit laat weten! Ik vat het even samen, om zeker te weten dat ik een goed beeld heb van wat er gebeurt.

Ik begrijp dat je een melding te zien krijgt na inloggen op Mijn Telfort, over dat je je e-mailadres moet bevestigen. Zo gauw je deze bevestigt, krijg je de foutmelding dat er iets mis gegaan is. Ik begrijp ook dat je dit al in verschillende browsers hebt getest - dat is fijn. Krijg je deze melding alleen te zien nadat je je wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw hebt ingesteld, of ook op andere momenten wanneer je inlogt op Mijn Telfort? En kan je een screenshot meesturen van deze meldingen?

Laat je het me weten? Dan kan ik dit voor onderzoek aan de specialisten doorgeven, samen met de screenshots, zodat hier naar gekeken wordt.
Ik heb precies hetzelfde probleem (zie andere vraag op dit forum). Ook geprobeerd in meerdere browsers en ook adblockers uitgeschakeld, dus ook die kunnen het probleem niet zijn.
Bij mij is het probleem ontstaan na een verhuizing.
Ik heb geprobeerd om een ander e-mail adres in te voeren, maar ook dat lukt niet.
Onderstaand een screenshot van de melding na het inloggen.

Reputatie 1
Hier al een paar dagen hetzelfde probleem 😏
Reputatie 8
Badge +9
@si688072 @CW-Slob @hve290362 dank voor de meldingen, en toevoegen van het screenshot! Goed dat jullie dit laten weten. Ik zet dit door naar de specialisten en meldt dat jullie alle drie last van precies hetzelfde hebben. Ik verwacht binnen een paar werkdagen nieuws te hebben, zo gauw ik iets hoor, laat ik het hier weten.

@CW-Slob ik zag dat je ook apart een eigen topic hierover aangemaakt hebt. Deze heb ik verborgen, om het overzichtelijk te houden en omdat ik jullie er hier verder mee help 🙂
Reputatie 1
Hier werkt alles weer !
Bij mij ook!
Reputatie 1
Bij mij (helaas nog steeds) niet.
Reputatie 8
Badge +9
Fijn dat ik deels positieve berichtjes krijg 🙂 Ik heb nog geen nieuws van de specialisten, zij zijn er nog mee bezig. Daarom ga ik er nog niet - helemaal - van uit dat het opgelost is. Zo gauw ik nieuws heb, deel ik het hier met jullie!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @si688072 @CW-Slob @hve290362, ik heb een update met goed nieuws! De specialisten geven aan dat ze het probleem gevonden hebben, en ook meteen hebben kunnen oplossen. Kunnen jullie voor me nakijken of 't nu goed gaat? Zo niet, of als er vragen zijn, laat het gerust weten 🙂
Ik heb ook hetzelfde probleem:

eerst wil ik een account aanmaken, dan blijft hij de pagina openen met 'zo kunt u u klantnummer vinden, terwijl ik deze weet. De acitveringslink werkt ook niet en hij stuurt geen nieuwe.

Wanneer ik mijn wachtwoord opnieuw heb aangevraagd, kan ik wel een account maken. Maar wanneer ik mijn e-mail wil bevestigen, geeft hij de foutmelding zoals boven is getoond. Heel irritant. Alles wat ik probeer werkt niet.

En de reden dat ik een account aan wil maken, is omdat ik een sms heb gekregen dat mijn installatiepakket is bezorgd, maar die is niet bezorgd. Ik was thuis maar hij is niet gekomen of bij de buren afgeleverd want ik heb ook geen briefje in de brievenbus. Wat omslachtig allemaal dat ik overal foutmeldingen krijg..
Ik kan weer gewoon inloggen.
Ik heb hetzelfde probleem.
Het lijkt erop gezien de reacties dat voor elke klant individueel een oplossing wordt gemaakt, zo te zien is het een meer generiek probleem.
Reputatie 8
Badge +9
@he1001968897 @we678853 wat rot dat 't bij jullie nog speelt. Dank voor de signalen! Ik doe hierover navraag bij de specialisten. Ik heb gemeld dat jullie er ook last van hebben, en erbij gemeld dat het een algemeen probleem lijkt te zijn, dus met verzoek om hier specifiek naar te kijken. Zo gauw er nieuws, horen jullie het van mij.

@CW-Slob Fijn dat 't bij jou weer goed gaat 🙂
Reputatie 1
Helaas pindakaas, probleem is er nog gewoon.
Reputatie 8
Badge +9
Helaas pindakaas, probleem is er nog gewoon.
Oke, dankjewel voor het nakijken, ook dat geef ik door aan de specialisten 👍🏼
Ook ik heb dit probleem. Ik druk op de knop "Bevestigingsmail ontvangen" zonder aangevinkt te hebben hebben "Ik wil een ander e-mailadres gebruiken voor contact" en dan komt hetzelfde scherm maar dan met "Oeps Er is een onverwachte fout opgetreden".

Klantenservice al gebeld: ze zijn er mee bezig en of ik het over een aantal dagen nog eens wil proberen.
Reputatie 8
Badge +9
@he1001968897 @we678853 @si688072 Hi allemaal, de specialisten laten mij weten dat ze denken gisteren het probleem te hebben gevonden, en ze hebben een aanpassing gedaan. Kunnen jullie testen of je het vandaag nog merkt, of dat 't nu goed is? Dan koppel ik dat aan ze terug.

@annekeharinga Dankjewel dat je het me ook hier laat weten, dan kan ik dat meenemen en doorgeven in het contact met de specialisten 🙂 Bovenstaande geldt voor jou ook, wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd? Merk je het vandaag nog, of niet meer?
Reputatie 1
Beste Alexandra,

Probleem opgelost voor mij. Hartelijk dank voor het opvolgen. Prima service!
Hallo Alexandra,

Ik heb het net geprobeerd, ik krijg nog steeds de melding "Oeps Er is een onverwachte fout opgetreden".
Ik krijg ook nog steeds de verkeerde melding..
Reputatie 8
Badge +9
@si688072 Mooi zo, fijn dat te horen 🙂 graag gedaan!

@annekeharinga @he1001968897 Dank jullie wel voor de feedback. Ik ga er weer achteraan, en geef aan dat 't niet bij iedereen opgelost is. Ik houd jullie op de hoogte :)

Edit: @annekeharinga, kan je voor mij je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegen in je profiel? Dan stuur ik deze mee in mijn feedback naar de specialisten.
Hallo Alexandra,

Ik heb alleen mijn klantnummer ingevoerd, is dat voldoende?
Inmiddels postcode en huisnummer ook toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +9
@annekeharinga dankjewel voor het toevoegen van jouw gegevens. Ik heb dit doorgegeven aan de specialisten en gevraagd om een update.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @annekeharinga @he1001968897, hoe staat het er nu bij jullie voor, krijgen jullie nog steeds dezelfde melding te zien in Mijn Telfort? Ik heb net even contact gehad met de specialisten, zij zijn ermee bezig, ik verwacht snel nieuws te krijgen nu.

Reageer