beantwoord

Meerdere telefoonnummers aan 1 abonnement

• 10 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Beste,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om meerdere telefoonnummers aan mijn abonnement bij jullie te koppelen.

Op jullie website las ik bij "Meerdere nummers onder 1 account" ( https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/meerdere-nummers-onder-1-account-69947 ) dat dit op, het moment dat de vraag gesteld werd, nog niet mogelijk was.
"Dit is nu nog niet mogelijk. Maar neem van mij aan dat men hier wel over nadenkt. Wanneer en óf we dit gaan introduceren is niet bekend"

Dat was een reactie van 2 jaar geleden. Is het op dit moment wel mogelijk om meerdere nummers aan 1 account te koppelen?
Ik wil namelijk onder mijn huidige account nog een telefoonnummer hebben.
Dus eigenlijk wil ik 2 telefoonnummers met hetzelfde abonnement wat ik bij jullie heb, is dit mogelijk en als dit op mijn huidige abonnement niet kan is het op een andere manier wel mogelijk bij jullie?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 oktober 2019, 08:54

Hoi @MJonker83, welkom hier.

Ik lees dat je graag meerdere nummers in 1 Mijn Telfort account zou willen terugzien. Dit was inderdaad niet mogelijk en dat is het nog steeds niet. Dit gaat nu met het samengaan straks met KPN ook niet meer komen voor de huidige Telfort abonnementen.
Bij KPN is dit wel mogelijk. Daar kun je meerdere nummers koppelen aan Mijn KPN.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @MJonker83, welkom hier.

Ik lees dat je graag meerdere nummers in 1 Mijn Telfort account zou willen terugzien. Dit was inderdaad niet mogelijk en dat is het nog steeds niet. Dit gaat nu met het samengaan straks met KPN ook niet meer komen voor de huidige Telfort abonnementen.
Bij KPN is dit wel mogelijk. Daar kun je meerdere nummers koppelen aan Mijn KPN.
Beste Bart,

Bedankt voor het antwoord. Jammer dat het op dit moment nog niet kan.
Bij de overgang naar KPN blijven dan de Telfort abonnementen het zelfde of worden deze dan overgezet naar KPN abonnementen? En hiermee wil ik dus vragen of het straks bij het overzetten naar KPN wel op mijn abonnement mogelijk is om dit te doen en ik dan niet een ander abonnement dien af te sluiten.

Of moet ik wachten tot alles over is naar KPN en dan een ander abonnement afnemen?
Reputatie 8
Badge +12
Ja helaas. Je krijgt straks geen KPN abonnement. Zo lang je jouw abonnement niet wijzigt, dan blijven de voorwaarden van jouw abonnement van kracht. Je krijgt dus geen nieuw abonnement. Of je dan ook direct Mijn KPN hebt waar je meerdere nummers onder kan terugvinden is mij nu nog niet bekend.

Reageer