beantwoord

Meerdere abonnementen koppelen aan Telfort ID

• 18 september 2019
  • 7 reacties
  • 303 keer bekeken

Beste lezers,

Ik heb een vraag? Ik heb twee mobiel abonnement lopen bij Telfort. Ik kan inloggen met mijn telefoonnummer. Nu is het zo dat je dit moet veranderen naar een mailadres. Eentje heb ik al gedaan. Maar hoe moet ik die andere abonnement bekijken/raadplegen? Ik snap wel dat je dan een nieuwe mailadres moet hebben, maar dat wil ik juist niet. Vraag is natuurlijk, is het ook mogelijk om beide abonnement te koppelen naar één abonnement. Zoals het nu is, dat je thuis en mobiel kan koppelen.
Bestaat deze mogelijkheid wel voor mobiel?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Faizel
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 18 september 2019, 19:18

Je hoeft je inlog nog niet om te zetten naarr een ID.
Gewoon je 2e account op inlog via je 06 houden.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Faizel71 , heb je ook een thuis-abonnement?
Hallo JanD, nee ik heb geen thuis-abonnement. Ik heb alleen twee mobiel abonnement.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Faizel71 , wacht dan s.v.p. even de reactie van een moderator af.
Je hoeft je inlog nog niet om te zetten naarr een ID.
Gewoon je 2e account op inlog via je 06 houden.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Faizel71. Van harte welkom hier. Je stelt een heel terechte vraag. Ik begrijp dat je een melding hebt gekregen om je inlog te veranderen van Mijn Telfort naar Telfort ID. Vooralsnog heeft die verandering alleen invloed op het inloggen in Mijn Telfort. De functies blijven nog hetzelfde. Op dit moment is het daarom nog niet mogelijk om meerdere mobiele abonnementen te koppelen aan je e-mailadres. Als daar verandering in komt, delen we dat op forum.
Dank je wel Natasja voor je terugkoppeling.
Fijne dag.
Reputatie 8
Badge +9
Geen enkel probleem, @Faizel71. Mooi dat het zo duidelijk is. Laat het gerust weten als je nog wel ergens vragen over hebt.

Reageer