Meerder mensen kunnen niet inloggen in pecificatie belkosten

  • 1 maart 2013
  • 31 reacties
  • 8211 keer bekeken

Badge +1
Ik kreeg een enorme schrik van mijn factuur gisteren. 200 euro aan belkosten.. Wil je inloggen via mijntelfort .. geen probleem, factuur opvragen kan ook nog.. Maar je kan niet je specificatie opvragen.. want je moet opnieuw inloggen en daar gaat het fout.

Meerdere mensen gevraagd en ook bij hun lukt het ook niet ??

Zijn meer mensen bekend met dit probleem ?

Ik heb klantenservice gebeld maar die geven geen gegevens ivm privacy. Ik wil heel graag weten waar dit enorme bedrag vandaan komt, want dit is echt te idioot voor woorden. We weten zeker dat we dit niet verbeld hebben !

31 reacties

Badge +1
Ja precies ! O bij jou lukt het wel ? Vreemd he ? Bij mijn ouders lukt het ook niet. Ik ga nog ff verder kijken hmfff! Ik moet die specificatie hebben om aan te tonen dat het niet klopt ..
Thnx voor de moeite 😃
Badge +1
Ik moet die specificatie hebben om aan te tonen dat het niet klopt ..


Dat snap ik!
Maar wat voor fout melding krijg je dan?
Badge +1
GesprekskostenoverzichtEr is een fout opgetredenCombinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet bij ons bekend.Probeer het nogmaalsTerug naar de Telfort homepage

Dit dus.. terwijl het ww wel juist is !
Reputatie 8
Badge +16
En mailadres is het hoofdmailadres?
Badge +1
Ja klopt.. ik log in met dezelfde gegevens in mijntelfort
Badge +1
Staan er niet onzichtbare karakters in de invulvelden (niet te zien natuurlijk 🙂 )
Voordat je wat invult eerst met de delete toets en backspace toets de regel helemaal wissen.
En probeer dan nog eens.....
Badge +1
Nope ook niet ..aaaargh ! 😛
Badge +1
Vreemd!
Hopelijk kan webcare er morgen (na het weekend) naar kijken.
Reputatie 4
Badge +3
@Sissy75,

Ik had gehoopt vandaag al een reactie kunnen plaatsen maar helaas is dit niet het geval, ik heb zojuist een reminder gestuurd om zsm een terugkoppeling te verkrijgen, mijn excuus voor het wachten.

Ik zou graag contact met je opnemen, wil je mij een mobiel nummer sturen waar ik je morgen op kan bereiken? :)

Henk
Badge +1
Ik kan eindelijk weer inloggen !! Via wachtwoord opvragen, stond daar een heel ander ww die je meestal krijgt bij je aanmelding (niet een die ik zelf had bedacht in elk geval)

Maar goed, nu het volgende probleem. Blijkt dus dat iemand voor 240 euro aan goksites en hotsms sites heeft opgewaardeerd naar z'n mobiele telefoon.
Ik kon het mobiele nr opvragen via hotsms en gelijk gebeld. Ik ken die hele man niet !! Hij wist nergens van, heb hem het bewijs gemaild..
Hoe kan iemand anders via onze vaste lijn bellen ?!?! :mad:
Dat is toch praktisch onmogelijk ?? Zijn we nu gehackt ? We begrijpen er niks van!
Badge +1
Ik kan eindelijk weer inloggen !! Via wachtwoord opvragen, stond daar een heel ander ww die je meestal krijgt bij je aanmelding (niet een die ik zelf had bedacht in elk geval)


Als je wachtwoord opvragen doet krijg je een nieuw wachtwoord.
Dus niet je bestaande omdat zelfs Telfort dat niet weet.
Ze resetten het oude en sturen een door het systeem aangemaakte naar je toe.


Hoe kan iemand anders via onze vaste lijn bellen ?!?! :mad:
Dat is toch praktisch onmogelijk ?? Zijn we nu gehackt ? We begrijpen er niks van!


Net wat je zegt "praktisch onmogelijk".........
Bel je via dect telefoons of heb je een vast toestel?
Badge +1
oke dank je wel !


 Dit is mij ook een keertje overkomen, klacht ingedient bij telfort abuse, uiteindelijk mijn geld teruggekregen, mijn 09xx nr geblokkeerd, nieuwe PW erin gezet.

Al met al een hoop gedoe, ik denk dat het komt omdat tegenwoordig alle tel centrales software gestuurd worden, waardoor een beetje hacker zijn 09xx voordeel kan doen, niet door zelf tebellen, maar de kosten van iemands rek naar zijn rek overteboeken..

Tot op heden is mijn rek nagenoeg gelijk gebleven.

 Wie wat wannneer en hoe etc heb ik nooit meer wat van gehoord, totzover was de afhandeling erg matig, voor de rest tja wat zal ik zeggen....:D
Badge +1
Met een dect telefoon..
Badge +1
Gezien het artikel https://www.security.nl/artikel/31959/Encryptie_mobiele_DECT_telefoons_gekraakt.html is dect al een aantal jaren geleden gekraakt.
Ik weet niet of je een "slimme" buurman hebt?

Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om tijdelijk bereikbaar te zijn via een gsm.....
Zo ja dan zou ik het sip account uitschakelen (in het modem) in afwachting van Webcare.
Hopelijk kunnen zij je verder helpen.

Het zou ook kunnen zijn dat een huisgenoot heeft zitten "spelen".
Maar dat is maar een gedachtekronkel......
Badge +1
Nee hier in huis heeft niemand zitten spelen, dat weten we 100% zeker.
Wat bedoel je met een slimme buurman ? Dat hij dat zou hebben gedaan ? Maar het mobiele nr heb ik gebeld, (gegoogled ook) die man kennen we niet.Hij was ook gewoon te vinden.
Badge +1
Met slim bedoelde ik een eventuele hacker.

In afwachting van Webcare zou ik het sip account tijdelijk uitschakelen.
Gewoon voor de zekerheid dat er niet nogmaals grote kosten gemaakt worden.
Eerst moet duidelijk worden hoe e.e.a in elkaar zit en hopelijk kan Webcare daar iets in betekenen.
Reputatie 4
Badge +3
@Sissy75,

Erg vervelend, ik ben aan het proberen de onderliggende oorzaak te vinden, zodra ik meer informatie hierover heb, hoor je dat.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Badge +1
@Henk,
In afwachting van een technische oplossing voor haar (niet kunnen inloggen voor de factuurspecificatie).
Kunnen die factuurspecificaties (laatste paar maanden) niet naar haar gemailed worden?
Daar is het haar om te doen 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Sissy75,

Ik kijk hier meteen naar, 0906 + 0909-nummers zijn inmiddels uitgeschakeld zie ik, ik kom hier zsm op terug.

Henk
Badge +1
oke dank je wel !
Badge +1
Om vast.. internet plus bellen.

Lukt nog steeds niet 😞
Badge +1
hm, ik hoef niet opnieuw in te loggen als ik een specificatie wil inzien...

Gaat het om vast of mobiel?
Badge +2
De contractant kan dit laten corrigeren en de contractant zou de rekening wel moeten kunnen inzien.
Badge +1
Blijkbaar niet dus.. 😞 Meerdere mensen kunnen dat niet ! Als je moet inloggen met je gebruikersnaam ( en @telfort.nl staat al klaar getypt) plakt hij er als je op de inlogknop klikt zelf nog in het gebruikersnaam @telfort.nl bij... !
Dan staat er dus [email]blabla@telfort.nl@telfort.nl[/email]  ja geen wonder dat het niet lukt..
Wat ik dus probeer te zeggen dat het dus aan de site ligt dat ik niet kan inloggen bij de specificaties ..

Ik heb contact gehad met klantenservice en die sturen me een nieuw wachtwoord op... zucht.. daar heb ik niks aan, want ik weet 100% zeker dat het de juiste ww is omdat ik ook kan inloggen op mijntelfort.
Badge +1
Dan druk eens op F5 als je op de inlogpagina staat en probeer het dan nog eens.
Daarmee refresh je de pagina.
Werkt dat niet dan moet je de cookies eens wissen.

Reageer