Meerder mensen kunnen niet inloggen in pecificatie belkosten

• 1 maart 2013
  • 31 reacties
  • 8208 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Badge +1
Met slim bedoelde ik een eventuele hacker.

In afwachting van Webcare zou ik het sip account tijdelijk uitschakelen.
Gewoon voor de zekerheid dat er niet nogmaals grote kosten gemaakt worden.
Eerst moet duidelijk worden hoe e.e.a in elkaar zit en hopelijk kan Webcare daar iets in betekenen.
Reputatie 4
Badge +3
@Sissy75,

Ik kijk hier meteen naar, 0906 + 0909-nummers zijn inmiddels uitgeschakeld zie ik, ik kom hier zsm op terug.

Henk
Badge +1
oke dank je wel !
Reputatie 4
Badge +3
@Sissy75,

Ik had gehoopt vandaag al een reactie kunnen plaatsen maar helaas is dit niet het geval, ik heb zojuist een reminder gestuurd om zsm een terugkoppeling te verkrijgen, mijn excuus voor het wachten.

Ik zou graag contact met je opnemen, wil je mij een mobiel nummer sturen waar ik je morgen op kan bereiken? :)

Henk
Badge +1
oke dank je wel !

Dit is mij ook een keertje overkomen, klacht ingedient bij telfort abuse, uiteindelijk mijn geld teruggekregen, mijn 09xx nr geblokkeerd, nieuwe PW erin gezet.

Al met al een hoop gedoe, ik denk dat het komt omdat tegenwoordig alle tel centrales software gestuurd worden, waardoor een beetje hacker zijn 09xx voordeel kan doen, niet door zelf tebellen, maar de kosten van iemands rek naar zijn rek overteboeken..

Tot op heden is mijn rek nagenoeg gelijk gebleven.

Wie wat wannneer en hoe etc heb ik nooit meer wat van gehoord, totzover was de afhandeling erg matig, voor de rest tja wat zal ik zeggen....:D
Badge +1
Thnx, sorry voor mijn late reactie.. Jij had dus precies hetzelfde ??  Het is bij mij echt af te zien op de specificatie dat iemand z'n mobielnr heeft gebruikt om hotsms op te waarderen via onze  vaste telnr van telfort. Bizar toch ?!?

Reageer