beantwoord

Mailadres wijzigen Mijn Telfort

  • 29 juli 2020
  • 23 reacties
  • 277 keer bekeken

Hallo

Ik wil een ander mailadres voor in te loggen.

Alleen wanneer ik dit verandert krijg ik de melding dat wijzigen is mislukt.

Zou dit graag verandert zien.

 

Gr

Eric

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 augustus 2020, 08:06

@eric Marrevee Ah, duidelijk. Ik heb de e-mailadressen uit je bericht gehaald om je privacy te beschermen. Ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je gegevens, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Je kan privégegevens gerust achterlaten in je forumprofiel.

Ik ben nog benieuwd of het je lukt om in te loggen in Mijn Telfort? Zo ja, dan kan je daar het contact e-mailadres aanpassen. Kan je voor me proberen of dat lukt? Zo niet, vul dan je gegevens voor me in in jouw forumprofiel. Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@eric Marrevee Goedemorgen Eric, lastig dat het aanpassen van het e-mailadres niet lukt, ik help je graag verder.

Voor de zekerheid, zodat ik weet dat we het over hetzelfde hebben: Gaat het om het e-mailadres waarmee je inlogt op Mijn Telfort dat je wilt wijzigen? Of bedoel je de inloggegevens voor hier op het torum?

Het gaat om het emailadres waar ik mijn facturen op krijg..

Dit staat nu op ***** en moet worden *******

Maar dit is gewoon niet te veranderen.

Admin: E-mailadressen verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

@eric Marrevee Ah, duidelijk. Ik heb de e-mailadressen uit je bericht gehaald om je privacy te beschermen. Ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je gegevens, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Je kan privégegevens gerust achterlaten in je forumprofiel.

Ik ben nog benieuwd of het je lukt om in te loggen in Mijn Telfort? Zo ja, dan kan je daar het contact e-mailadres aanpassen. Kan je voor me proberen of dat lukt? Zo niet, vul dan je gegevens voor me in in jouw forumprofiel. Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Laat je weten of het is gelukt?

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @eric Marrevee, ik hoop dat intussen alles is gelukt met het aanpassen van jouw e-mailadres in Mijn Telfort. Zo niet of als je vragen hebt, geef me dan gerust een seintje en vul je gegevens in, dan help ik je hiermee.

Hallo

Nee het is nog altijd niet gelukt.

De manier waarop het is beschreven hier boven had ik al honderd keer geprobeerd.dat is ook de rede waarom ik contact heb gezocht.

Het werkt niet via de site/app.

Reputatie 8
Badge +11

@eric Marrevee Dan help ik je daarmee verder. Kan je hiervoor mijn eerdere vragen nog beantwoorden en je gegevens invullen? Anders kan ik ze er niet bij pakken en wordt het lastig :slight_smile:
 


Ik ben nog benieuwd of het je lukt om in te loggen in Mijn Telfort? Zo ja, dan kan je daar het contact e-mailadres aanpassen. Kan je voor me proberen of dat lukt? Zo niet, vul dan je gegevens voor me in in jouw forumprofiel. Het gaat om je postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer dat bij ons bekend is. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

 

Reputatie 1

Ook mij lukt het niet om het E-mailadres te wijzigen.

is een bekend probleem, lukt mij ook nog steeds niet.

 

Reputatie 8
Badge +11

@Arie.Oosterbroek Goed dat je een seintje geeft. Wat gebeurt er als je dit probeert te doen? 

Reputatie 1

Ik kan alle handelingen doen, maar bij aangeven van “volgende stap” komt ,melding: Wijziging mislukt

Ik kan alle handelingen doen, maar bij aangeven van “volgende stap” komt ,melding: Wijziging mislukt

Hallo @Arie.Oosterbroek 

Die melding krijg ik dus ook steeds en de oorzaak zou nog steeds onderzocht worden volgens @Bart - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

@Arie.Oosterbroek Dankjewel! JanD ervaart inderdaad hetzelfde, en dit hebben we uit staan bij een specialist. Er wordt aan gewerkt, Bart heeft gisteren om een update gevraagd. Zo gauw we nieuws hebben, laat ik het hier weten.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Arie.Oosterbroek@JanD, @eric Marrevee, we hebben een update gehad van de specialist. Hij geeft aan dat ze naar aanleiding van hun onderzoek een aanpassing hebben gedaan welke dit probleem moet verhelpen.

Vandaar dat ik dit graag bij jullie check: Klopt het dat je nu het e-mailadres weer kan aanpassen in Mijn Telfort? Kunnen jullie dit voor me testen? Ik hoor graag of het is gelukt.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort 
Nee Ik kan nog steeds geen E-mail adres wijzigen.
Knop om verder te gaan ("Volgende stap")  wordt niet actief, deze blijft 'Greyed-out.

Reputatie 8
Badge +11

@Arie.Oosterbroek Dankjewel voor het proberen, jammer dat 't nog niet goed gaat. Dit geef ik door aan de specialist. @JanD @eric Marrevee Hebben jullie het nog kunnen proberen? Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is.

Hallo @Alexandra - Telfort , @Bart - Telfort hield voor mij de vinger aan de pols inzake dit probleem.

Ik heb zojuist ingelogd in MijnTelfort met mijn huidige gebruikersnaam, gebruikersnaam aangepast en het is gelukt.

Ik moet nu inloggen met mijn nieuwe gebruikersnaam.

Mooi op tijd vóór de overgang naar KPN.

Reputatie 8
Badge +11

@JanD Dat klopt, Bart heeft vakantie, vandaar dat ik 't over heb gepakt :slight_smile: Dankjewel voor het proberen, fijn dat het is gelukt! 

@Arie.Oosterbroek Het lijkt dus toch opgelost, daarom is het wel gek dat het bij jou niet is gelukt. Kan je een screenshot bijvoegen van wat je te zien krijgt? Dat maakt het makkelijker om je hiermee te helpen.

Reputatie 1

Screen shot toegeveogd, maar wel even het Email adres geblurd.

 

Hallo @Arie.Oosterbroek , wat is er mis met die screenshot?

Ik denk dat als je 1 of meer van die onderste vakjes bij privacyvoorkeuren aanklikt dat je dan wèl op volgende stap kunt klikken.

 

Reputatie 1

@JanD  Dank voor suggestie, ik had dat al geprobeerd, alhoewel dat tegen mijn wens zou zijn :grinning: .
Maar nee dat helpt niets :smirk: .
één van de dingen die ik zojuist wel merk, is dat ik geen Hoofdletters mag gebruiken in het E-mailadres. Vreemd want een E-mail adres zou volgens mij nooit hoofdlettergevoelig mogen zijn. 
Maar dan kom ik wel een stapje verder.
Als ik alleen kleine letters gebruik in het nieuwe e-mailadres, dan wordt de knop “Volgenden Stap” wel actief (blauw).
Echter na aanklikken krijg ik melding: "Wijziging mislukt”.

@Alexandra - Telfort 
Aanvulling dus op vorige post en screenshot

 

Reputatie 8
Badge +11

@Arie.Oosterbroek Hmm, dat is gek. Ik vraag het toch nog even na. Ik laat het je weten zo gauw ik nieuws heb. Laat het ook vooral weten als je van jouw kant nieuws hebt.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Arie.Oosterbroek, ik heb contact gehad met de specialist, hij wil graag onderzoeken wat er mis gaat. Kan je voor mij, bij Extra informatie in je forumprofiel, zowel het huidige e-mailadres neerzetten waar je Telfort ID nu op staat + het e-mailadres waar je het naar wilt wijzigen? Laat je het weten zo gauw je ze hebt ingevuld? Dan zorg ik ervoor dat er naar gekeken wordt.

Reputatie 8
Badge +11

@Arie.Oosterbroek Ik zie dat je je huidige + het gewenste ID hebt ingevuld. Ik heb het doorgespeeld en laat het je weten zo gauw ik nieuws heb.

Reageer