beantwoord

Lukt niet om nieuw account aan te maken

• 18 mei 2019
  • 8 reacties
  • 270 keer bekeken

Reputatie 1
Lukt niet om nieuw account aan te maken. Krijg wel SMS code. Na het invoeren vul ik mijn mail adres in en maak een nieuw wachtwoord. Daarna kan ik alleen maar op terug klikken.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 mei 2019, 12:02

Het lukt niet om met het bewuste mobiele nummer in te loggen. We moeten dan een sms krijgen. Als we dit op de computer doen kun je zien dat de sms ergens naar toe gaat. Dit geldt ook voor de mail.
Als je daar andere contactgegevens ziet staan, zal er inderdaad nog geen account zijn. Zou je het aanmaken van een account ook op een ander apparaat en/of een andere browser kunnen proberen? Het kan zijn dat de browser die je gebruikt het niet helemaal goed pakt.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @kn1001974572, welkom op het forum! Probeer je een Mijn Telfort account aan te maken voor jouw mobiele abonnement of voor het Thuis abonnement? Ik zie dat je voor het Thuis abonnement een account hebt, lukt het om daarmee in te loggen? Zijn de mobiele gegevens daar nog niet aan gekoppeld als je daarop inlogt? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
We hebben een thuis abonnement en 2 mobiele telefoons. Het mobiele nummer van 1 van ons is gekoppeld aan het thuis abonnement. Voor het andere mobiele nummer lukt het niet om een account aan te maken. We krijgen wel een SMS code, maar kunnen na het invoeren van het wachtwoord niet verder.
Alleen terug kan aangeklikt worden.
Reputatie 8
Badge +11
De Mijn Telfort van het Thuis abonnement kan aan 1 mobiel abonnement worden gekoppeld, dat is blijkbaar al het geval. Voor een mobiel abonnement kan maar eenmalig een Mijn Telfort account worden aangemaakt, ik kan niet zien of er al een bestaat, maar we kunnen dat samen controleren. Zou je daarvoor met het bewuste 06-nummer een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen via de inlogpagina? Lukt het daarmee om in te loggen?
Reputatie 1
Het lukt niet om met het bewuste mobiele nummer in te loggen. We moeten dan een sms krijgen. Als we dit op de computer doen kun je zien dat de sms ergens naar toe gaat. Dit geldt ook voor de mail.
Reputatie 8
Badge +11
Als je daar andere contactgegevens ziet staan, zal er inderdaad nog geen account zijn. Zou je het aanmaken van een account ook op een ander apparaat en/of een andere browser kunnen proberen? Het kan zijn dat de browser die je gebruikt het niet helemaal goed pakt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog geen reactie van je gezien @kn1001974572, heb je het nog kunnen proberen in een andere browser? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Het is gelukt met een andere browser.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is goed om te lezen, fijn dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, dan kan je altijd een nieuw topic aanmaken.

Reageer