beantwoord

Lukt niet om mijn abonnement te wijzigen

• 17 januari 2014
  • 10 reacties
  • 2075 keer bekeken

Ik probeer al bijna twee weken mijn abonnement aan te passen, maar dat lukt niet. Ik krijg telkens de foutmelding:

500 - Server niet beschikbaar
Helaas is onze server momenteel niet beschikbaar. We proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. 

Ik heb al gemaild naar Telfort maar krijg geen antwoord.
Ik zag eenzelfde melding op dit forum dat opgelost is echter de oplossing stond hier niet bij.
Ik hoop dat iemand dit probleem voor mij kan oplossen.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 21 januari 2014, 08:32

Voor glasvezel aanpassingen kan je volgens mij momenteel enkel contact opnemen met de glasvezel klantenservice. In de nabije toekomst zal ook de Mijn Telfort van Glasvezel volledig moeten werken. De glasvezel klantenservice is bereikbaar op 0900 9596.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Badge +1
Stuur anders even een emailtje via het contactformulier:
https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
De mail die ik heb verstuurd heb ik via het contactformulier gedaan. Daar heb ik dus geen reactie op gekregen vandaar mijn melding op dit forum. Hopelijk krijg ik hier wel reactie.
Badge +2
De mail die ik heb verstuurd heb ik via het contactformulier gedaan. Daar heb ik dus geen reactie op gekregen vandaar mijn melding op dit forum. Hopelijk krijg ik hier wel reactie.

Zo niet, dan helpen ze je in een Telfort Winkel ongetwijfeld wel!
Ben bij de Telfort winkel in Deventer geweest. Konden me niet helpen omdat ik glasvezel heb. Alle andere abonnementen waren geen probleem geweest, behalve glasvezel dus.
Badge +2
Voor glasvezel aanpassingen kan je volgens mij momenteel enkel contact opnemen met de glasvezel klantenservice. In de nabije toekomst zal ook de Mijn Telfort van Glasvezel volledig moeten werken. De glasvezel klantenservice is bereikbaar op 0900 9596.
Oke, bedankt Matthijs.
Ik zal er morgen eens een telefoontje aan wagen, hopen dat dat wel helpt. 
Abonnement is alsnog aangepast op basis van mijn mail naar Glasvezel alles in 1.
Dat is dus heel mooi, alleen staat er nu wel bij dat ik allemaal nieuwe apparatuur krijg toegestuurd. Daar heb ik geen behoefte aan, ik wil gewoon mijn Amino HD-recorder die ik nog van Concepts heb behouden omdat ik daar mee kan opnemen zonder een aanvullend abonnement af te hoeven sluiten.
Weet iemand of dit ook na de daadwerkelijke omzetting begin februari ook nog gewoon kan of wordt dit "technisch" geblokkeerd?
Badge
@journal,

Je kunt jouw apparatuur van Concepts gewoon blijven gebruiken bij jouw nieuwe abonnement.

Peer
Oké, dat is goed nieuws.
Kan dit topic wat mij betreft gesloten worden.

Groeten,
Robbert
Reputatie 3
Badge +1
@journal,

Fijn dat e.a. is opgehelderd! Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise