beantwoord

Lukt niet om in te loggen - Simkaart blokkeren

  • 29 maart 2014
  • 1 reactie
  • 743 keer bekeken

Vannacht is mijn telefoon gestolen. Nu wil ik graag mijn nummer blokkeren! Het lukt me niet om in te loggen bij mijn telfort. Ik heb inmiddels 2x een nieuw wachtwoord aangevraagd, mijn ontvang geen mail met een nieuw wachtwoord. Ik heb dus ook geen telefoon meer om naar de klantenservice te bellen. Heeft iemand enig idee hoe de klantenservice wel kan bereiken, zodat ik mijn nummer kan blokkeren??
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 29 maart 2014, 11:33

Bellen!

En wel direct! 0900 9596

Alle kosten tot het moment van blokkeren zijn voor jouw, dus hoe eerder gebeld hoe beter.

Leen desnoods een telefoon van de buren!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Bellen!

En wel direct! 0900 9596

Alle kosten tot het moment van blokkeren zijn voor jouw, dus hoe eerder gebeld hoe beter.

Leen desnoods een telefoon van de buren!

Reageer