Lopende bestelling abonnement

• 22 mei 2017
  • 15 reacties
  • 747 keer bekeken

Ik zat in mij account van telfort te kijken. lees ik bij "abonnement" het volgende:

Helaas kun je je abonnement nu niet wijzigen
Het is niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen terwijl je nog een lopende bestelling hebt. Zodra je vorige bestelling verwerkt is, kun je weer wijzigingen aanbrengen.

Het rare is, ik heb helemaal geen bestelling lopen. iemand een idee hoe dit kan en vooral, hoe kom ik er af?

Matthijs

15 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je kort geleden je huidige abonnement afgesloten of heb je dit al veel langer
Al veel langer
Reputatie 8
Badge +10
Ik geloof dat dit zo'n beetje voor iedere klant geldt hoor...
Mijn Telfort is de laatste tijd behoorlijk van slag.
Reputatie 8
Badge +18
Webcare Telfort moet dit maar even onder de loep leggen
Reputatie 8
Badge +2
Hi Matthijs! Bijzonder dat je een melding krijgt zeg. Het kan te maken hebben met een lopende order in ons systeem. Bijvoorbeeld door een aanpassing die wij 'onderwater' toepassen. Betreft dit Thuis of Mobiel? Graag ontvang ik ook je postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van je IBAN in een privébericht, ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.
Hallo Telfort,

Ik heb hetzelfde. Ruim een maand geleden mobiel erbij gekregen maar na meer dan een maand staat deze melding er nog. Door het aanvragen van combikorting is ook mijn internetsnelheid (die ten onrecht al heel lang op 100MB stond) verlaagd naar waar ik voor betaal: nl 50MB. Na mijn vakantie wil ik echter weer terug naar 100MB maar zo kan ik niets wijzigen.

Groet,
John
Reputatie 8
Badge +2
Hoi John, Da's gek inderdaad. Wil je een screenshot plaatsen van de melding die je krijgt? Ik zorg er dan voor dat het wordt opgepakt. Dank voor je reactie alvast.
Bij deze.
Reputatie 8
Badge +2
Hi John, dank je wel! Ik heb een melding gemaakt van het probleem. Zodra ik hier meer over hoor, laat ik het je weten. Houd je het nog even uit?
Hoi Michael,

Tuurlijk. Ga nu eerst toch op vakantie hoor dus ik hoor het wel van je. Alvast bedankt.

Groet,
John
Badge
Ook ik loop hier tegenaan. Heb Telfort TV aan mijn abonnement laten toevoegen omdat ik Ziggo Sport wil gaan afnemen. 17-08 heb ik de TV Receiver ontvangen en in gebruik genomen. Inmiddels zijn we ruim een week verder en de order staat nog steeds op "lopende order' status en ik kan daarom Ziggo Sport Zenderpakket nog steeds niet toevoegen aan mijn TV abonnement.

Persoonlijk vind ik dit erg krakkemikkig van Telfort. Met name om de Klantenservice het niet kan oplossen en je maar moet wachten totdat het systeem doorheeft dat de order afgerond is!

Een en ander zal wel te maken hebben met de koppeling met KPN; maar toch vind ik dat het anno 2017 qua klantvriendelijkheid een aanfluiting is.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Allards, ik zie dat Cindy in dit topic nog het een en ander voor je aan het uitzoeken is. Ik wil je vragen om haar reactie af te wachten.
Badge
@Wieger - Telfort Ik hoop snel wat van @Cindy - Telfort of iemand anders te horen, want het is erg vervelend dat mijn Telfort account op slot zit!
Badge
Voor de goede orde het is opgelost, ik kan nu zenderpakketten aan zetten.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Allards, mooi dat je bestelling nu rond is, Ziggo Sport staat er nu ook al bij. Dat heb je snel in orde gemaakt! ;)

Als ik nog iets voor je kan doen, kan je dit in dit topic laten weten. Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer