Login probleem met Mijn Mobiel

  • 24 november 2015
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Al een flink aantal dag heb ik probleem met het inloggen op Mijn Mobiel
Ondanks al een nieuw ww en andere browser en andere pc komt er steeds het volgende te staan op het scherm:

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag jsgvnd, bedankt voor deze screenshot. Jouw gegevens heb ik inmiddels al ontvangen in een privébericht. Ik ga het doorzetten naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. We gaan het zo snel mogelijk proberen op te lossen.
Fijn ze hebben gereageerd via een sms je

en voor de vijfde keer weer een nw wachwoord
uiteraard weer het zelfde effect
Graag zou ik antwoord hebben via mijn email adres
....@gmail.com (bij u bekend) en niet via sms want de gsm is even tijdelijk in gebruik bij mijn
en krijgt al die sms jes binnen en moet mij dan weer een sms sturen
Kan ik geen nieuwe logincode krijgen/maken?
nog een aantal maanden en einde abo. zo blijf ik geen klant kost me veel te veel tijd al dat geneuzel.
"Mijn Internet" werkt wel goed kan alle gegevens raadplegen..
gr
Reputatie 4
Badge +1
Ik ga doorgeven dat ze per e-mail contact met je op moeten nemen jsgvnd.
Hallo,

De code werkt goed maar alleen via de app op mijn mob. tlf en niet via wat voor pc dan ook
en welke browser dan ook.
gr

Reageer