Krijg geen mail na aanvragen nieuw wachtwoord

• 28 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, echter krijg k geen mail als ik vraag om een nieuw wachtwoord.

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi stephan1103,

Excuses voor de late reactie.

Vervelend dat je niet kunt inloggen. 😞 Als je wilt inloggen op Mijn Telfort Mobiel dan kun je ook een wachtwoord laten opsturen via sms.

Als dat ook niet lukt dan willen we graag voor je nagaan of daar een oplossing voor is als je ons je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN stuurt in een privévenster. Het kan zijn dat een andere moderator je privébericht beantwoord.

Na ontvangst van je gegevens gaan we er mee aan de slag! 🙂
Reputatie 1
Hier precies hetzelfde
Reputatie 1
Badge
Hoi Pgoosen,

We willen graag ook voor jou nagaan of daar een oplossing voor is als je ons je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN stuurt in een privévenster. Het kan zijn dat een andere moderator je privébericht beantwoord.

Badge
Hier precies het probleem
Reputatie 1
Badge
Hoi tinkie,

We willen graag ook voor jou nagaan of daar een oplossing voor is als je ons je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN stuurt in een privévenster. Het kan zijn dat een andere moderator je privébericht beantwoord.

Reageer