beantwoord

kosten microsim

• 30 augustus 2013
  • 10 reacties
  • 5875 keer bekeken

Dag,

Ik heb inmiddels al bijna 10 jaar een abbonement lopen bij Telfort.  Echter nu heb ik een nieuw toestel gekocht en wil graag een Microsim bestellen. Echter het lijkt er op dat ik 20 euro hiervoor moet betalen. Dit vind ik vreemd. Klopt dit? Daarnaast verloopt een ander abbonement van mij bijna. Hier kan ik wel voor een Microsim kiezen zonder kosten. Het omruilen van beide nummers is voor mij geen optie.

Wat zijn voor mij de mogelijkheden.

Groet,
Remco/Karola
icon

Beste antwoord door Denise 30 augustus 2013, 09:06

Welkom op het forum kzwilling!

Een microsimkaart kun je in sommige gevallen kosteloos aanvragen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice.
Fijn om te lezen dat je wederom voor Telfort hebt gekozen :)

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum kzwilling!

Een microsimkaart kun je in sommige gevallen kosteloos aanvragen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice.
Fijn om te lezen dat je wederom voor Telfort hebt gekozen :)

Denise
Dag,

Helaas heb ik wel een rekening gekregen van 20,33.
Ik neem aan dat dit nog gecrediteerd gaat worden.

Groet,
Remco Wisselink
Hallo allemaal, ik heb dus hetzelfde gehad. .... nieuwe telefoon gekocht en de sim te groot. De niet al te vriendelijke mevrouw bij de klantenservice liet mij ook weten dat die 20€ kost. Ben ook al hel wat jaren klant. Nu lees ik hier dat t kosteloos is, hoe kan dit dan?? Gr. Peggy
Reputatie 3
Badge +1
@kzwilling,

Ik zal de kosten hiervoor crediteren. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

@0613******,

Ik kijk dit graag voor je na. Kun je via een een privébericht jouw naw-gegevens kenbaar maken? Graag ontvang ik ook een suggestie voor een gebruikersnaam, aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Hoi,

Wat een klantenservice?? Bestel je microsim: ja mevrouw dat is dan € 20,30!! Nou mevrouw van de klantenservice op het forum staat zelf per 8 sept jl dat dit gratis is. Ik zal het even navragen. Nee mevrouw dan moet u maar een klacht indienen. Sorry wat een klantenservice. Het staat zelfs op forum dat het wordt gecrediteerd, waarom dan gelijk niet gratis.

Sandra
Hoi,

Wat een klantenservice?? Bestel je microsim: ja mevrouw dat is dan € 20,30!! Nou mevrouw van de klantenservice op het forum staat zelf per 8 sept jl dat dit gratis is. Ik zal het even navragen. Nee mevrouw dan moet u maar een klacht indienen. Sorry wat een klantenservice. Het staat zelfs op forum dat het wordt gecrediteerd, waarom dan gelijk niet gratis.

Sandra

Wie en wanneer reageert iemand hierop?
Reputatie 3
Badge +1
@kzwilling,

Excuses voor mijn late reactie. De kosten voor de microsimkaart zijn gecrediteerd, dit wordt verrekend met de factuur van oktober.

@ploegstra,

De microsimkaart is niet altijd gratis. Dit geldt alleen als je bijvoorbeeld hebt verlengd met een toestel dat een microsimkaart nodig heeft.

Denise
LS,

Zoals ik helaas al had verwacht zijn de kosten niet gecrediteerd.
Wanneer kan ik de kosten op mijn rekening terug verwachten.

Groet,
Remco Wisselin/Karola Zwilling
Reputatie 3
Badge +1
@kzwilling,

Ik heb dit direct voor je nagekeken en de kosten zijn verrekend met de factuur van oktober. Je hebt namelijk een creditfactuur ontvangen van -13,54. De maand oktober hebben wij geen abonnementkosten in rekening gebracht, het resterende bedrag is inmiddels terug gestort op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Denise
Excuuses. 
Ik ga er vanuit dat ik op een verkeerd bankrekeningnr gekeken heb.

Bedankt voor de reactie.

Reageer