beantwoord

Klopt er iets niet in Mijn Telfort?

• 30 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 370 keer bekeken

In een ander topic Papieren spam van Telfort werd mij gevraagd door Alex,
of ik de instellingen, zie screenshot, pas had veranderd.
Ik wil dus geen aanbiedingen van Telfort.
Nee, dit staat al heel lang zo.

Maar nu zie ik bij privacy, blokkades ook iets vreemds.
Ik zie bij Buitenlandblokkades wit en grijs, geen blauw.
Dus ik weet niet wat het is.
Ik wil daar dus geen blokkade op.
Zie screenshot.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 september 2018, 10:38

Je huisgenoten kunnen het dan ook even nakijken inderdaad, dan hebben zij ook de zekerheid ;)
De buitenlandblokkades staan ook goed, voorheen konden de instellingen voor de blokkades ingesteld worden in de MijnTelfort voor het mobiele abonnement. Sinds een wijziging aan onze kant is dat daar niet meer mogelijk. Het kan dus zijn dat je die optie helemaal ziet verdwijnen in de toekomst.
Bekijk reactie

12 reacties

Nog even een opmerking over dit topic.

Papieren spam van Telfort

Het gaat over mijn privacy instellingen in Mijn Telfort.
Bovenstaande screenshots zijn van mijn PC.
Deze zijn van mijn mobiel.

Omdat het weer niet lukte om eronder tekst te schrijven en de pagina weer aan het verversen was,
hier de rest van mijn vraag.

Hoe kan het dat er bij Telfort, zoals Alex schreef, dat de aanbiedingen bij Telfort aan stonden?
Althans per post?
Hij heeft ze nu wel uit gezet, waarvoor dank, maar kloppen doet het niet.

Deze instellingen staan dus al heel lang zo.
Dus of er zitten weer fouten in Mijn Telfort of Telfort lapt de privacy aan de laars?
Reputatie 8
Badge +11
Die gegevens zouden identiek moeten zijn inderdaad, zowel ons interne systeem als de Mijn Telfort app halen de gegevens uit dezelfde bron. Dat de gegevens niet overeen kwamen maakt het daardoor bijzonder, het lijkt erop dat de gegevens niet goed gesynchroniseerd waren en dat het synchroniseren door de aanpassing van Alex weer opnieuw is gestart.
Hallo @Jasper - Telfort

Dank je wel voor je antwoord.
Heel fijn dat Alex het weer goed gezet heeft maar nu vrees ik ook dat het bij mijn huisgenoten
ook niet goed staat.

Dus weer fouten in Mijn Telfort?

Staan de buitenland blokkades wel goed?
Dit is mijn tweede screenshot.
Reputatie 8
Badge +11
Je huisgenoten kunnen het dan ook even nakijken inderdaad, dan hebben zij ook de zekerheid ;)
De buitenlandblokkades staan ook goed, voorheen konden de instellingen voor de blokkades ingesteld worden in de MijnTelfort voor het mobiele abonnement. Sinds een wijziging aan onze kant is dat daar niet meer mogelijk. Het kan dus zijn dat je die optie helemaal ziet verdwijnen in de toekomst.
Hallo Jasper,

Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Bij mijn huisgenoten staat het hetzelfde als bij mij in Mijn Telfort.

Wat de buitenland blokkade duidelijk, dank je.
Reputatie 8
Badge +11
Ik weet niet hoe de instellingen van je huisgenoten zouden moeten staan, maar als het niet klopt bij hen kunnen ze daar het beste zelf contact over op kunnen nemen. We kunnen en mogen namelijk alleen dingen aanpassen voor de contractant zelf 🙂
Hallo Jasper,

In sommige gevallen mag iemand wel voor iemand anders dingen regelen......
Reputatie 8
Badge +11
Er zijn een aantal uitzonderingen inderdaad, zoals het voorbeeld wat je in privébericht noemde. Ik heb de instellingen nagekeken en die staan gelijk aan jouw mobiele nummer.
@Jasper - Telfort

Waarom denk je dat ik een privébericht zend?
Privacy??
Wil je dat stukje over mijn huisgenoot verwijderen?

Daar komt bij dat de deinstellingen in Mijn Telfort wel goed stonden maar bij Telfort niet.
Dank je wel voor de aanpassing Jasper!
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem 🙂 De instellingen stonden in dit geval ook achter de schermen gelijk aan jouw instellingen, dus dat klopte wel.

Reageer