beantwoord

Klantnummer opzoeken prepaid

• 20 mei 2019
  • 17 reacties
  • 683 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb mijn klantnummer nodig, maar ik kan het nergens vinden. Er staat op de site dat het in mijn factuur moet staan, alleen ik krijg nooit een factuur. Kunnen jullie mijn klantnummer geven?

Met vriendelijke groet,

Esther

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 mei 2019, 16:34

@esther1234 Ik heb meer navraag en onderzoek gedaan. Voorheen was er nooit een klantnummer nodig als je met een prepaid aansluiting wilde overstappen, maar dat blijkt sinds kort te zijn veranderd. Daardoor heb je het wel nodig, en help ik je natuurlijk graag verder.

Kan je voor mij jouw simkaartnummer nog toevoegen in je profiel bij 'Extra informatie', ter verificatie? Dan kan ik je het klantnummer toesturen. Ik ben verder wel nieuwsgierig naar waarom je gaat overstappen, mag ik vragen naar de reden daarvoor?
Bekijk reactie

17 reacties

Dan zou je via Mijn Telfort je facturen kunnen ophalen.
Reputatie 1
Ik heb prepaid, waardoor er geen facturen komen. Op mijn account staan dus geen facturen, waarin ik mijn klantnummer kan vinden.
Klantnummer zou ook in Mijn Telfort moeten staan, tenzij je nog een anonieme prepaid hebt.
Prepaid is het enige wat je van Telfort hebt?
Voor de Telfort medewerkers als ze deze vraag lezen is er een specifieke reden dat je dit nodig hebt.
Je hoeft dit niet te beantwoorden als je dit prive informatie vind.

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan kan een medewerker het systeem raadplegen.

Wat Doornekamp schrijft klinkt ook logisch.
Reputatie 1
Het nummer heb ik nodig voor overstap naar een andere provider. Ik zal mijn postcode invullen. Hartelijk bedankt!
Reputatie 8
Badge +17
Het nummer heb ik nodig voor overstap naar een andere provider. Ik zal mijn postcode invullen. Hartelijk bedankt!
Het klantnummer heb je nodig voor een overstap naar een andere provider? Vreemd.

Het SIMkaartnummer kan ik begrijpen...
Begrijp ik het nu goed dat je jouw nu prepaid nummer wil overzetten naar een andere provider als abonnement of sim only?

Ik ben net zo verbaasd als Kees-Jan het Telefoonnummer is bij de meeste providers genoeg.
Ik heb bij 3 verschillende providers gekeken er wordt alleen om het telefoonnummer gevraagd.

Bij overstap van thuis internet en tv wordt meestal om een klantnummer gevraagd.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @esther1234, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar het klantnummer, om je prepaid mobiele nummer mee te kunnen nemen en over te stappen. Ik zie dat je al een boel informatie hebt gekregen en op weg geholpen bent, dat is fijn! Wat zij aangeven klopt, om een prepaid telefoonnummer mee te nemen heb je alleen het mobiele nummer nodig, en hoogstens het simkaartnummer. Heb je het hiermee geprobeerd? Laat je ons weten of het is gelukt, en ook als je nog vragen hebt?
Reputatie 1
Het is helaas nog niet gelukt. Zou u het klantennummer naar mij tow kunnen sturen?
Reputatie 8
Badge +10
Aan een prepaid SIM-kaart hangt toch geen abonnement, en dus ook geen bijbehorend klantnummer..?
Waarom wordt er dan door een provider om gevraagt..?
Ze hebben daar je klantnummer van je Telfort Thuis abonnement toch niet voor nodig.
Reputatie 1
Als het goed is wel. Ik heb mijn klantnummer nog steeds nodig.
Als het goed is wel. Ik heb mijn klantnummer nog steeds nodig.
Naar welke mobiele provider wil je toe, en wil je daar ook prepaid afnemen of Sim only dan wel een sim plus toestel?

Wellicht kunnen we je dan beter helpen.

Nu vind ik op het KPN forum een gelijke vraag daar staat dat ook aan prepaid een klant nummer wordt toegekend nu weet ik niet of deze bij Telfort prepaid sims ook inzichtelijk zijn.

De Combinatie Telefoon nummer en Simkaart nummer lijkt bij een KPN sim wel naar een klantnummer leiden.
Reputatie 1
Ik stap over naar Ben en neem daar een sim only. Voor nummerbehoud vragen ze daarvoor een klantnummer om je nummer over te zetten. Ik heb ze al mijn simkaartnummer gegeven, maar dat was niet genoeg.
Vreemd wat ik zo vind zou dat alleen vanaf een zakelijke aansluiting nodig zijn.

Stap 2
Ik stuur je na het afronden van de bestelling automatisch door naar de pagina waarop je nummerbehoud aan kunt vragen. Hier vul je het nummer in wat je wilt behouden. Stap je over vanaf een zakelijk abonnement? Vul dan hier ook het klantnummer van je huidige aanbieder in.

Bron
Reputatie 8
Badge +10
@esther1234 Ik heb meer navraag en onderzoek gedaan. Voorheen was er nooit een klantnummer nodig als je met een prepaid aansluiting wilde overstappen, maar dat blijkt sinds kort te zijn veranderd. Daardoor heb je het wel nodig, en help ik je natuurlijk graag verder.

Kan je voor mij jouw simkaartnummer nog toevoegen in je profiel bij 'Extra informatie', ter verificatie? Dan kan ik je het klantnummer toesturen. Ik ben verder wel nieuwsgierig naar waarom je gaat overstappen, mag ik vragen naar de reden daarvoor?
Reputatie 1
Ik heb mijn simkaart nummer toegevoegd. Ik ben overgestapt omdat ik voordelige sim only bij Ben kon krijgen. Verder altijd positief over telfort geweest!
Bedankt voor de hulp!
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt @esther1234, bedankt voor het toevoegen. Ik neem het even over van Alexandra, zij geniet van een heerlijke vrije dag. Ik heb je dan ook het klantnummer in een privébericht gestuurd.

Jammer dat je gaat, maar mochten we ooit nog weer iets voor je kunnen betekenen, dan zien we je graag weer terug bij ons op het Forum.

Reageer