beantwoord

Klantnummer onbekend. Hoe log ik in op Mijn Telfort

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 773 keer bekeken

Ik heb nooit emails ontvangen van telfort en vandaar dat ik mijn klantnummer niet kan achterhalen. Nu wil ik mijn gegevens wijzigen echter heb ik daar een online account voor nodig. Er kan geen account aangemaakt worden zonder klantnummer. Hoe kan ik dit achterhalen?

Edit: titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 december 2017, 16:46

Hoi Oppenstraat, welkom op het forum. Neel geeft je al een goed antwoord. Er zijn verschillende tips voor het inloggen op Mijn Telfort. Een account voor Mijn Telfort wordt automatisch aangemaakt bij het aanmaken van je abonnement. Als je geen mails van Telfort ontvangt, dan zal het inloggen een stuk moeilijker worden. Daarom wil ik je graag verder helpen. Wil je mij een bericht sturen met postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Je klantnummer vind je in de bevestigingsmail en in de factuurmail, maar hij staat ook op de bankafschriften van Telfort.

Volgens mij heb je alleen je gebruikersnaam nodig en niet je klantnummer. Zie dit topic: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Oppenstraat, welkom op het forum. Neel geeft je al een goed antwoord. Er zijn verschillende tips voor het inloggen op Mijn Telfort. Een account voor Mijn Telfort wordt automatisch aangemaakt bij het aanmaken van je abonnement. Als je geen mails van Telfort ontvangt, dan zal het inloggen een stuk moeilijker worden. Daarom wil ik je graag verder helpen. Wil je mij een bericht sturen met postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Oppenstraat, ik heb niets meer van je gehoord. Wel zie ik dat de laatste inlogpoging op 8 januari is geweest. Het lijkt er op dat je na het contact met mijn collega wel gebruik kan maken van Mijn Telfort.

Reageer