beantwoord

klantenservice

  • 5 september 2017
  • 3 reacties
  • 236 keer bekeken

Joehoeee ik wacht - op dun twitter - al 19 minuten! ... *Met je 5 minuten wachttijd....
icon

Beste antwoord door Stephen 15 september 2017, 15:01

Beste mrsvenderleek, ik ga ervan uit dat je al bent geholpen. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan even weten. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hier zul je nog langer moeten wachten op een antwoord omdat dit een online service is van Telfort waar de topics op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld niet te verwarren met de telefonische helpdesk
Reputatie 8
Badge +16
Hallo mrsvenderleek, welkom op het forum! Ben je al geholpen via Twitter? Zo niet, dan verneem ik graag van je waarmee ik je van dienst kan zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Beste mrsvenderleek, ik ga ervan uit dat je al bent geholpen. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan even weten. 🙂

Reageer