beantwoord

Klantegevens zijn geheel onjuist (email, adres)

  • 22 december 2016
  • 2 reacties
  • 467 keer bekeken

Beste,

Sinds een tijdje kloppen mijn klantgegevens in Mijn Telfort voor geen ene meter.
Er staat gewoon een geheel ander adres dan wat er eerst stond, ook is het email adres wat er staat foutief.

Het lijkt er op alsof mijn account is gehacked en er is ingelogd op mijn account om mijn adres en email gegevens te veranderen.
Graag zou ik willen dat dit weer wordt goed gezet. Het wachtwoord heb ik ondertussen al weer veranderd.

Ik kan het zelf niet aanpassen, er blijft maar een laad symbool in beeld als ik mijn email of adres gegevens aan wil passen.

Graag zou ik zo spoedig mogelijk willen dat dit wordt opgelost!

Met vriendelijke groet,

Koen.
icon

Beste antwoord door koenieee 22 december 2016, 13:50

Opgelost!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Mijn email adres staat in ieder geval weer goed!
Alleen het adres is nog complete nonsense
Opgelost!