vraag

Klachten?

  • 8 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 2630 keer bekeken

Badge
 Waar kun je klachten via e-mail deponeren?
Via mijn Telfort werkt niet, heb inmiddels al 3x gemaild maar krijg geen antwoord.
Heb ook al aangegeven dat ik mijn Telfort abonnementen niet meer zal verlengen, heb het helemaal gehad met Telfort.
Wat een waardeloze firma die zo met zijn klanten omgaat.
Ben trouwens niet de enige bij wie dit gebeurd.
Hoop dat iemand iets weet,
Groeten Nol

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Via e-mail kan niet, per post wel.

Het postadres staat op de website.
Badge
Via e-mail kan niet, per post wel.

Het postadres staat op de website.

Geeft al aan wat voor belachelijk bedrijf het is.
Bij elke firma kan je via e mail reageren behalve bij Telfort.
In deze moderne tijd alleen via de post, zal wel zijn omdat er minder post verstuurd word. 😞
Helaas is het bij mij niet anders gegaan.
Klachten alleen per post. Echt schandalig!
Het is verdorie 2017 en we leven in een digitaal tijdperk.
Opgegeven reden door de klantenservice: wij hebben dit gewijzigd omdat veel (?) klanten hadden aangegeven het lastig te vinden om per e-mail een klacht in te dienen.
Ik geloof er helemaal niets van. Volgens mij willen ze bij Telfort een drempel opwerpen om te klagen en zijn ze bang om van hun fouten en/of hun problemen te leren. Kop in het zand steken dus.
Aan het einde van de abonnementsperiode ben ik dus geen klant meer bij Telfort!
Er zijn voldoende kanalen om je klacht kwijt te kunnen.
Hier, op Facebook, op Twitter....
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Er zijn voldoende kanalen om je klacht kwijt te kunnen.
Hier, op Facebook, op Twitter....
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Beste Nelly, dank voor jouw reactie. Inmiddels heb ik ook een reactie ontvangen via Facebook van iemand die mij denkt verder te kunnen helpen. Ik heb hem een PB gestuurd en wacht zijn reactie af.
Fijn om te horen!
En leuk dat je het hier even terug koppeld!

Reageer