Klacht over klantenservice en wijzigen abonnement online

• 3 december 2012
  • 1 reactie
  • 2167 keer bekeken

Geachte Telfort, 

Ik heb een grote klacht over het wijzigen van abonnementen. 

Ik heb net mijn abonnenment van 1000 belminuten gewijzigd naar 500 belminuten. 
Ik had nog 1000 minuten meegenomen van de vorige maand. 

Nu blijkt dat die zijn komen te vervallen, en dat de wijziging van mijn abonnenment m.i.v. 15 november 2012 is, zodat ik nu, 2 dagen na mijn wijziging opeens een sms krijg dat ik nog 36 minuten over heb. 

Maanden lang neem ik steeds 1000 minuten per maand mee, waar ik fors veel geld voor betaal (meer dan 100 euro) en dan wil ik het wijzigen en dat wordt nergens bij deze wijziging mij gewaarschuwd of medegedeeld dat mijn belminuten daarme komen te vervallen. 
Was dat het geval geweest dan zou ik het iig niet op dat moment hebben gewijzigd, en misschien wel helemaal niet. 

Ik ben een trouwe klant die altijd goed heeft betaald en vind dat dit niet kan. Ik heb voor deze minuten betaald en ik vind het schandalig die kwijt te raken zomaar. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt goedgemaakt. 

Bellende met de klantenservice is een groot drama. Er wordt totaal geen begrip getoond, sterker nog, de hoorn werd er tijdens het eerste gesprek opgegooid, omdat ik wat geirriteerd overkwam. Lijkt me logisch als je kijkt naar hoe er op mijn klacht werd gereageerd. 
Bij de 2e keer bellen werd ik in de wacht gezet en na 12 minuten heb ik maar opgehangen. Dat kan dus echt niet vind ik, zolang moeten wachten, als de medewerker zegt het even te zullen opzoeken. 
Bij de 3e keer bellen, werd mij meedegedeeld dat er niets aan te doen was, en dat het ook niet kon worden teruggezet!!! Kortom, ik krijg een torenhoge telefoonrekening als er nu niets gebeurd. 

Telfort, ik vind dat dit niet kan. Dat bij wijzigingen van abonnenment dit erbij hoort te staan net als alle andere info die vermeld wordt en ik wil hiervoor een onkostenvergoeding. Ik heb meer dan anderhalf uur gebeld met telfort bij elkaar (meer dan 10 keer in de wacht in totaal) en ik vind dit geen service. 

1 reactie

Badge +2
@julie78,

Ik heb net mijn abonnenment van 1000 belminuten gewijzigd naar 500 belminuten.
Ik had nog 1000 minuten meegenomen van de vorige maand.

Nu blijkt dat die zijn komen te vervallen, en dat de wijziging van mijn abonnenment m.i.v. 15 november 2012 is, zodat ik nu, 2 dagen na mijn wijziging opeens een sms krijg dat ik nog 36 minuten over heb.

Het klopt dat resterende belminuten vervallen bij een wijziging of verlenging van het contract. Het klopt ook dat sinds kort de nieuwe belbundel met terugwerkende kracht van start gaat. Dit staat vermeld in onze voorwaarden. Het is goed voor te stellen dat je hiervan baalt als je niet op de hoogte bent van deze voorwaarden.

Graag ga ik alsnog het gesprek met jou aan. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken. Ook bied ik mijn excuses aan voor de vervelende telefonische ervaring.

Daphne

Reageer