Per 8 november ben ik klant bij jullie. Vandaag heb ik geprobeerd om mijzelf aan te melden voor "Mijn Telfort". Echter lukt het niet via de site. Zodra ik mijn telefoonnummer invoer krijg ik de melding dat mijn nummer onbekend is. Ik weet niet precies wat er fout gaat. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Verder is jullie contactformulier "systeem" erg slecht opgezet. Om een vraag te stellen is het verplicht om bij jullie aan te melden/in te loggen. Echter zoals hierboven vermeld kan ik mijzelf niet aanmelden en zodoende kan ik dus ook niet een vraag uitzetten bij jullie. Zelfs als ik aangeef dat ik geen klant ben bij jullie moet ik ook aan het einde van het formulier mijn inloggegevens doorgeven. Hoe is dit mogelijk als ik geen klant ben?!
Ik hoor graag hoe ik het bovenstaande probleem zo snel mogelijk kan oplossen.
Met vriendelijke groet,
Kai
Beste antwoord door Koffiemok