beantwoord

Klacht: Inloggen Mijn Telfort

• 14 november 2012
  • 9 reacties
  • 2902 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Beste Telfort,

Per 8 november ben ik klant bij jullie. Vandaag heb ik geprobeerd om mijzelf aan te melden voor "Mijn Telfort". Echter lukt het niet via de site. Zodra ik mijn telefoonnummer invoer krijg ik de melding dat mijn nummer onbekend is. Ik weet niet precies wat er fout gaat. Ik  hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Verder is jullie contactformulier "systeem" erg slecht opgezet. Om een vraag te stellen is het verplicht om bij jullie aan te melden/in te loggen. Echter zoals hierboven vermeld kan ik mijzelf niet aanmelden en zodoende kan ik dus ook niet een vraag uitzetten bij jullie. Zelfs als ik aangeef dat ik geen klant ben bij jullie moet ik ook aan het einde van het formulier mijn inloggegevens doorgeven. Hoe is dit mogelijk als ik geen klant ben?!

Ik hoor graag hoe ik het bovenstaande probleem zo snel mogelijk kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Kai
icon

Beste antwoord door Koffiemok 15 november 2012, 07:21

Via het twitter account zag ik ook meldingen van niet in kunnen loggen op Mijn Telfort. Het bleek te gaan om een storing en is later op de dag opgelost.
Bekijk reactie

9 reacties

Ik heb hier ook last van en wordt er helemaal gek van!!! 
Is eindelijk mijn nummbehoud geregeld na máánden.. kan ik nu weer niet inloggen! ik kan ook geen mail versturen naar de klantenserice omdat mijn gebruikersnaam het niet doet!!  Ik ga niet weer naar die klantenservice bellen want je betaald je daar scheel aan de wachtkosten en dan wordt je nog niet geholpen!! 

TELFORT: GA IETS DOEN AAN DIE SLECHTE SERVICE ANDERS WORDEN ER ANDERE STAPPEN ONDERNOMEN!!!!!!
Zelfde probleem hier. Als ik kies voor 'wachtwoord vergeten' en mijn mobiele nummer invul geeft de website aan dat mijn nummer niet herkent worden. Dit terwijl ik al jaren gebruik maak van 'mijn telfort'.

graag spoedig reactie. Bedankt.
ok!! balen dus!! weet jij misschien hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen van het hi forum??
Ik ben al een eeuwigheid klant en ik heb precies dezelfde problemen als Kai. Ik zit veel in het buitenland (op dit moment ook) en vandaar heb ik prepaid om de kosten goed te kunnen controleren. Helaas kan ik nu dus helemaal niets meer omdat ik geen beltegoed meer heb en niet kan inloggen. Ook kan ik online de klantenservice niet bereiken, omdat ik dan moet inloggen. De klantenservice bellen met een andere telefoon wordt me vanuit het buitenland echt te duur. Slechte service en ik hoop dat iemand van Telfort via deze weg contact met me opneemt. Anders zal ik waarschijnlijk op zoek gaan naar een andere aanbieder.

Groet,

Renate
Reputatie 1
Ik kan me eindelijk aanmelden, zonder enige reactie of iets te veranderen. Waarschijnlijk was er iets mis met hun website? Hoop dat het voor jullie ook weer werkt. Anders zou ik verder klagen!
Reputatie 8
Badge +15
@0612312467
ok!! balen dus!! weet jij misschien hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen van het hi forum?

Je stelt de vraag op het verkeerde forum...

Lees de [thread=25876]huisregels[/thread] (punt 7) eens eerst even door voor je een [post=306523]bericht[/post] plaatst. Vet gedruk en in hoofdletters staat voor 'schreeuwen' en wekt alleen maar ergenis op en is niet toegestaan!

Is je gebruikersnaam hier op het forum ook je 06-nummer? Ja? Niet slim want dit is een openbaar forum en men kan zo misbruik maken van je 06-nummmer. Plaats hier dan een bericht zodat een moderator je gebruikersnaam kan aanpassen.

Welkom op het forum trouwens 🙂
Reputatie 8
Badge +15
Via het twitter account zag ik ook meldingen van niet in kunnen loggen op Mijn Telfort. Het bleek te gaan om een storing en is later op de dag opgelost.
@0612312467

Je stelt de vraag op het verkeerde forum...

Lees de [thread=25876]huisregels[/thread] (punt 7) eens eerst even door voor je een [post=306523]bericht[/post] plaatst. Vet gedruk en in hoofdletters staat voor 'schreeuwen' en wekt alleen maar ergenis op en is niet toegestaan!

Is je gebruikersnaam hier op het forum ook je 06-nummer? Ja? Niet slim want dit is een openbaar forum en men kan zo misbruik maken van je 06-nummmer. Plaats hier dan een bericht zodat een moderator je gebruikersnaam kan aanpassen.

Welkom op het forum trouwens :)

Bedankt voor je reactie koffiemok! Mijn gebruikersnaam is nog mijn oude 06-nummer, maar ik vind het vervelend. 
Sorry voor mijn andere reactie! Het wekt ook wel irritatie die service! 
Reputatie 3
Badge +1
@kai, RenateDe, fwillekens, 0612312467,

Gister waren er problemen met het inloggen via Mijn Telfort. Het klopt dat de gebruikersnaam niet werd herkend. Inmiddels is dit probleem opgelost. Je kunt nu weer gebruik maken van Mijn Telfort.

Denise

Reageer