Klacht indienen kan niet: contactformulier niet beschikbaar!

• 22 maart 2015
  • 8 reacties
  • 908 keer bekeken

Tevergeefs probeer ik een klacht in te dienen via het contactformulier. Door een technische storing is deze niet beschikbaar.
Ik heb mijn klacht verzonden aan customercare@telfort.nl. Alleen is dit mailadres niet meer actief. Graag zie ik een (privé) reactie van Telfort (moderator), eventueel met een geldig mailadres zodat mijn klacht behandeling genomen worden.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Bij telfort het contactformlier invullen heeft mij geleerd dat je toch geen antwoord krijgt... Het enige wat helpt is bellen of zelf een klachtenbrief sturen...
Badge +2
@jeremya,

Welkom op het forum!

Mijn excuses dat het insturen van het contactformulier niet is gelukt. Graag stuur ik jouw ongenoegen door. In een privébericht kun je dit aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres, klantnummer en 06-nummer aan mij doorgeven. Na ontvangst ga ik meteen voor je aan de slag.

Daphne
Badge +2
@pipa797,

Jammer dat je een slechte ervaring hebt met het insturen van het contactformulier. Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je toen wel een ontvangstbevestiging ontvangen en is alles inmiddels naar tevredenheid opgelost/afgehandeld of kan ik jou alsnog van dienst zijn?

Daphne
Reputatie 1
Bij telfort het contactformlier invullen heeft mij geleerd dat je toch geen antwoord krijgt... Het enige wat helpt is bellen of zelf een klachtenbrief sturen...

Dit klopt, ik heb ook 2 klachten 150219046166 en 150221046523 waar niets mee word gedaan...
Badge +2
@Lucase321,

Welkom op het forum!

Je geeft aan 2 klachten ingediend te hebben waar niks mee wordt gedaan. Dat is niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor. Graag zoek ik voor jou uit wat er precies aan de hand is. Gaat het over Mobiel of Thuis? Kun je dit, aangevuld met een omschrijving van de klacht(en), jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst van jouw reactie ga ik voor je aan de slag.

Daphne
Reputatie 1
@Lucase321,

Welkom op het forum!

Je geeft aan 2 klachten ingediend te hebben waar niks mee wordt gedaan. Dat is niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor. Graag zoek ik voor jou uit wat er precies aan de hand is. Gaat het over Mobiel of Thuis? Kun je dit, aangevuld met een omschrijving van de klacht(en), jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst van jouw reactie ga ik voor je aan de slag.

Daphne

Ik heb inmiddels de nodige info via een pb gestuurd naar Michael Telfort.
Badge +2
Ik heb inmiddels de nodige info via een pb gestuurd naar Michael Telfort.

Fijn, dank je voor het melden. Bij Michael ben je in goede handen!

Daphne
Badge +2
@jeremya,

Inmiddels zijn we samen eruit gekomen en ben je weer tevreden 😉 Mag ik het topic sluiten?

Daphne