beantwoord

Klacht en compensatie aanvraag

• 3 november 2018
  • 5 reacties
  • 485 keer bekeken

Guidion zou op 31 oktober komen maar ze zijn niet geweest, echter werd ik 31 oktober afgesloten in de ochtend afgesloten. Ik heb diverse malen met mijn mobiel contact moeten zoeken met zowel Guidion als Telfort. Deze kosten lopen erg hard op en wil graag €15,- hiervoor verhalen. Inmiddels heb ik sinds 2 november 18.00 pas weer toegang tot de diensten van telfort echter mijn vaste lijn doet het tot op heden nog steeds niet. Hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 november 2018, 16:13

Ik heb nog even weer gekeken. Het is nog steeds niet opgelost. 😞 Ik zie nu de wensdatum op 12 november staan. Ik verwacht dat het hierna opgelost gaat zijn. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

5 reacties

Hier staat hoe je een vergoeding kan aanvragen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Dank je wel. Helaas is dat alleen voor het niet kunnen gebruiken van de telfort diensten niet voor extra kosten
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
https://forum.telfort.nl/settings/profile
Wellicht kan webcare, als ze aan je topic toe zijn, wat extra voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Wesselm, welkom op het Forum. Ik lees ik dat je een tijd zonder diensten hebt gezeten. Dat is gelukkig opgelost, op de telefonie na. nelly jacoba heeft al aangegeven hoe je compensatie kan aanvragen. Is dat gelukt? Om je nog meer tegemoet te komen heb ik ook de 15 euro voor de belkosten voor je in orde gemaakt. Wat betreft de telefoon, ik zie inderdaad dat hier iets niet helemaal goed mee gaat. Ik ben dus gaan kijken of ik het modem kon benaderen. Helaas is dat niet het geval. Zou je het modem eens een reset willen geven? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik verder kijken naar de status.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog even weer gekeken. Het is nog steeds niet opgelost. 😞 Ik zie nu de wensdatum op 12 november staan. Ik verwacht dat het hierna opgelost gaat zijn. Excuses voor het ongemak.

Reageer