beantwoord

Kan Wachtwoord mijn Telfort webmail niet herstellen.

• 13 december 2019
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor mijn Telfort en ook mijn Webmail. Ik kan nu dus geen gebruik maken van wachtwoord vergeten bij Mijn Telfort omdat ik de herstelmail niet kan lezen. Contact e-mailadres ingevuld maar een ander email adres die ik niet ken krijgt herstel link.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 december 2019, 13:02

Hoi @Vkws, jouw wachtwoord vergeten kan natuurlijk eens gebeuren. Overkomt mij ook wel eens. Ik ben dan ook voor je aan de slag gegaan. Ik heb je mail gestuurd naar jouw hotmailadres om een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort in te stellen. Als je weer in Mijn Telfort zit kun je daar een nieuw wachtwoord voor de webmail instellen

Bekijk reactie

7 reacties

Nog geen reactie…

Een live chat systeem zou behulpzaam zijn.

Hopelijk binnenkort een reactie.

Live chat komt over een half jaar wel weer beschikbaar als we KPN klant zijn nu is het bellen, facebook, twitter of het forum, hier geldt net als de andere social media vormen ieder op zijn of haar beurt.

Je hebt de oorspronkelijke papieren of email met de desbetreffende gegevens niet meer begrijp ik.

Dan is het een van de overige contact methoden proberen.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Of geduld hebben tot jouw vraag aan de beurt is.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Vkws, jouw wachtwoord vergeten kan natuurlijk eens gebeuren. Overkomt mij ook wel eens. Ik ben dan ook voor je aan de slag gegaan. Ik heb je mail gestuurd naar jouw hotmailadres om een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort in te stellen. Als je weer in Mijn Telfort zit kun je daar een nieuw wachtwoord voor de webmail instellen

Hallo @Bart - Telfort 

Link is verlopen en niet meer bruikbaar.

Graag een nieuwe of een tijdelijke wachtwoord via contact tel.nr!

Tel.nr is hetzelfde als webmail/mijn Telfort contact nr. Zie ook profiel.

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Ik had je gisteren nog een nieuwe gestuurd naar jouw mailadres. Ik kan deze namelijk niet naar jouw mobiel sturen. Is het daarmee nog gelukt? Anders kan je zelf ook een mail aanvragen voor een nieuw wachtwoord

Ik had je gisteren nog een nieuwe gestuurd naar jouw mailadres. Ik kan deze namelijk niet naar jouw mobiel sturen. Is het daarmee nog gelukt? Anders kan je zelf ook een mail aanvragen voor een nieuw wachtwoord

Alles is in orde! Nogmaals bedankt!:thumbsup:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan.

Mocht er nog een keer weer iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer